Skip to main content

CCCB#174 te laat voor de challenge......

Eindelijk weer aan het bloggen. Na een koud voorjaar kwam ook hier de zomer. En wat voor één...daar hebt ik uitgebreid van genoten. De laatste 2 weken van augustus had ik vakantie. En heb het bloggen even gelaten voor wat het is.Bijgetankt, uitgerust en vandaag weer begonnen met werken. Lekker relaxed gestart, vanavond ook weer mijn leerboek opengeslagen.Voor de zomervakantie had ik al de eerste helft van de lessen gehad. Nu gaan we in de vliegende vaart op naar het examen op 2  oktober. Wft (Wet op het financieel Toezicht) Levensverzekeringen en Beleggingen. Klinkt saai; is leuk Klinkt moeilijk maar dat valt mee:) Het is gewoon veel.  Eerder dit jaar had ik mijn diploma's al geactualiseerd met Permanente Educatie. Wat ik lastig vond was het vinden van een balans om naast het leren ook nog iets leuks voor mezelf te kunnen doen. Dat heb ik inmiddels wel uitgevogeld. Zag dat ik dit jaar wel een armzalig aantal posten heb geschreven; soms loopt het anders.

En ik heb weer een paar kaarten gemaakt. Twee staan er in dit bericht; de rest volgt op korte termijn.
Deze kaarten zijn gebaseerd op de challenge bij de City Crafter Challenge. Deze week gaat het om het gebruik van ruiten en rozen. Eerlijk gezegd ging ik bij de eerste kaart een beetje van het welbekende "padje af".  Voor mijn gevoel is die veel te vol gepropt. Kaart nummer 2 is mijn favoriet.



En ik zie nu dat ik te laat ben voor de challenge; je kon altijd tot middernacht Nederlandse tijd uploaden. Helaas...te laat dus. 

De  eerste kaart is in mijn favoriete kleur blauw; Ik begon met het stempelen van het ruitpatroon; vervolgens de bloemen maar bij het in elkaar zetten bleef ik maar stempelen. Misschien iets te vol.... En niet het beste/geplande resultaat. De stempelset heet Rosie Posie maar ik koos prompt niet voor de 2 rozen stempels in de set. En gelet op de challenge was dat ook al niet helemaal de bedoeling. Ai ai:)




De tweede kaart is naar mijn zin; fris, vrolijk en niet al te vol. 



Maken jullie het allemaal goed? Allemaal een fijne vakantie gehad?
En nu maar eens even bij de blogs kijken die ik volg.
Fijne avond!
Stella


Materiaal
Blauwe kaart:
Papier: Cremekleurig cardstock.
Stempels: Geruite stempel van Waltzingmouse Stamps, Rosie Posie set  en tekst stempel van PTI (Simple Sentiments).
Inkt: Night of Navy van SU , Summer Sunrise, Simply Chartreuse, Spring Moss  van PTI.
Overig: Pailletjes uit een Card Kit en foam dots van SU

Rode Kaart:
Papier: Cremekleurig cardstock en Paper pad "Cashmere Dame "van Glitz Design.
Stempel; tekst uit de set "Wreath for all seasons" van PTI.
Inkt: Tea Dye Duo (Chamomille) van PTI en Memento Black Tuxedo.
Alfabet stickers van Glitz Design; 
Overig: Plakparels van Joy en foam dots van SU.













Comments

Maria said…
Both cards are very beautiful, Stella! It's good to see you back to creating and blogging again! Hope your studies are going well! Take care, hugs!
Sasha said…
I think both of your cards are beautiful, Stella. I love the colours and design on both of them. Also, they are both florals, and I love floral cards.
I have missed you in Blogland. But I understand that you have been very busy with your studies, and life matters come first. And as you say...it will all be worth it in the end...no regrets! Hope you enjoyed a lovely summer vacation xx
Mona Pendleton said…
Beautiful cards Stella! So great to see you creating! Love all the pretty flowers!
M@rjan said…
Ik vind ze allebei erg mooi, en de eerste niet te vol, maar jij kijkt er misschien anders tegenaan. Fijn dat je weer even bij kon tanken en ook tijd vond voor de hobby! Succes alvast met de rest van de studie, ik vind het zo knap van je!
Ros Crawford said…
Gorgeous cards Stella ... I'm so sorry that you missed the deadline ... Always lovely to see you posting again ... I miss you too! Good luck with your exams ... I'm thinking of you ... hugs and love xxx
Audrey Pettit said…
Hi Stella! I was SO excited to see you had popped by my blog, and couldn't wait to rush over to see what you've been up to! Sounds like you've had a lovely summer and are keeping yourself quite busy with extended schooling and exams. Glad you've managed to get in a wee bit of crafting time, too. Both your cards are just beautiful! I Love all the stamping on your blue card. The gingham at the bottom makes me think of a summer table cloth, with a pretty bouquet in the center. Love the gems and the stamping off the edge. I don't think it's too much at all. Not at all! And your second card with the pretty florals and banners is just stunning, too. Love all that gingham, and those tiny pearls totally catch my eye! Fabulous job! Great to see you!
Je@net said…
Twee prachtige kaarten, Stella. Ik vind ze allebei schitterend!
Sylvia said…
Lovely cards, Stella, glad to see you are crafting again! Have a fabulous Tuesday!
Christine said…
Alle twee mooie kaarten en zeker niet te vol. Heel geslaagd volgens mij!
Liefs
Christine
Anja (scrappie) said…
Wow mooie kaarten maak je ik ben via via op je blog beland word maar gelijk volger. Dit zijn twee mooie exemplaren.
Davi said…
STella, both your cards are beautiful! Love the popped up florals on the first and your pretty red gingham on the second is delightful :)
Gerdine said…
Mooie kaarten!! Welkom terug in blogland. Volgens mij hebben we allemaal lekker van de zomer genoten, want in blogland was het vaker rustig. Bij mij ook hoor. Langzamerhand komt de creativiteit wordt tot productiviteit bij mij. Maar met dat mooie weer van nu zit ik ook liever buiten. Hier gaan de studieboeken ook weer open. We zitten in hetzelfde schuitje dus. Succes ermee!
Stella, sounds like you have been busy! I'm glad you were able to make a couple of cards, just to keep that creativity flowing. ;) They are both beautiful, and I must agree with you that the second card looks like your style. But both are truly beautiful!

Good to see you here on your blog again, my friend!
Sue Lelli said…
LOVE them BOTH, Stella! The flowers on the blue are LOVELY and the colors and details on the second are Stunning!
Andrea said…
stella. You are seriously so talented. I love your style. Thanks for sharing your amazing talent with us.
Linda R said…
Well it sounds like you have been one busy gal.. Love both your cards. I always enjoy seeing what you create.

Hugs~
Kirsty Vittetoe said…
Such beautiful creation Stella, glad to see you back here, although you miss the deadline, we are happy that you posted it anyway, they are too beautiful not to show!
Pauline said…
Two beautiful cards Stella, such fab stamping and pretty papers.
Geri said…
This is gorgeous, Stella...Love the floral image...the banner is too sweet, and the red gingham was a lovely pattern and color to frame it all in...just beautiful!!!
~Tammy~ said…
So so beautiful Stella! Yay, it's good to see you crafting again! I am way behind with summer and back to school starting. I pretty much am just working on DT assignments. Little extra time for crafting myself.