Skip to main content

Lift challenge # 67

Hello!

After a fun weekend spent with family I am here to submit my card for the current Lift Challenge.
We´re supposed to lift this card:




And I came up with this. It took me a while to stamp something decent and this is my 5th attempt. Again and again one of the sentiments did not turn out great. Not straight, not enough ink, etc. Still not perfect in every detail but I guess it does not get any better than this:




Here is my card:




Till soon!
Stella


Supplies:

Paper: 
Bazzil Card Shop Cardstock
Echo Park: Splendid Summer
Stamps
Paper Smooches: Seeing Stars
Papertrey Ink: Happy Hexagons,Wreath for all seasons, Big Birthday Wishes and Mega Mixed Messages
Ink: 
SU Melon Mamb, Night of Navy, Daffodil Delight
Papertrey Ink Hawaiian Shores
Other:
MFT Fishtail die
Candy Dots
Foam dimensionals
Glue

Comments

Kirsty Vittetoe said…
Very cheerful colors. Love all the stamping on your card!
Je@net said…
Wauw...je hebt er weer een prachtige kaart van gemaakt, Stella!
Linda R said…
I think your card looks wonderful. Makes me smile my friend.

Hugs~
GerJanne said…
Hoi Stella,
ik vind het een supergaaf kaartje geworden! Leuk met al die kleurtjes! Ik ga nog op zoek of ik stempels heb die en beetje bij elkaar passen....
Groetjes,
GerJanne
Nelleke said…
Knap hoor hoe je dat gedaan hebt. Ik laat hem overgaan, ik heb niet zoveel tekst stempels en ook aan tijd ontbreekt het me verder deze week. Wat klaar moest zijn is klaar, eind van de week misschien weer aan wat nieuws beginnen. Groetjes, Nelleke
Marjan Küppers said…
Herkenbaar hoor, ook mijn eerste poging ging niet goed. Maar uiteindelijk is jouw versie wel heel mooi geworden, leuke kleurtjes en het stempelen ziet er top uit! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge.
Ira Huberts said…
Jemig meid, wat ben jij kritisch op jezelf, ha ha ha! Maar dat zijn we allemaal op z'n tijd geloof ik wel ;-) Kan het natuurlijk niet vergelijken nu, maar deze uitvoering is in elk geval super geworden! Heel gaaf, die vrolijke kleurtjes en vlaggetjesrand ernaast (of is het er naast, oef...), hoe dan ook, hij is enig! Liefs, Ira xox
Ira’s Crea Corner
Judith said…
Jammer als het soms niet wil, maar je hebt toch echt weer een plaatje van een kaart gemaakt. Super mooi, Stella. En nou zeg ik dat wel elke keer - komt omdat je alleen maar super mooie kaarten maakt!!! Ik vind de kleuren zo fris en vrolijk bij elkaar staan. De Candy Dots zijn schattig!
Nadine said…
Hebben we allemaal wel eens! Ik vind je kaart in ieder geval heerlijk zonnig! Leuk dat je weer met ons meedoet Stella!
Cornelie said…
Het klinkt alsof je nog steeds niet helemaal tevreden bent..maar dat is dan niet terecht. Je kaart is mooi strak, fris en vrolijk geworden, erg leuk dat je weer meedoet Stella!
Sue Lelli said…
I ADORE YOUR card with the extra added paper with the bright tiny triangles! GORGEOUS, my friend!
Ros Crawford said…
I think it's wonderful!! I love how you put this together ... so pretty too!
Even though you see imperfection, I see a perfectly lovely card, made by lovely YOU! I know what you mean about things not stamping straight...drives me crazy, too. I always marvel at clean-and-simple stampers who manage to get everything to line up just right. ;)