Skip to main content

A favorite color scheme

Hello!

I have a card to share in a color scheme which  is one of my favorites lately.
A shade of blue with a splash of red.
 Yes; red......who would ever have thought of that?
 I have no idea but I love SU Real Red .

This card is for my MIl; she celebrated her 75th birthday recently. 
I wanted to make a card with a subtle pattern and a little splash of color.
 Just a few stamps and a little bling:




Here is my card:




Till soon!
Stella

Supplies:
Paper:
Ivory card from my stash
Stamps:
SU Hello Darling (floral stamp)
Clearly Besotted Say it in style (sentiment)
Ink:
SU Soft Sky and Real Red
Other;
Sequins from Studio Calico
Enamel Dots from MME
Silver pearl from my stash
Glue dots

Comments

Margot said…
Mooi! Die rood is inderdaad prachtig!
Marjan Küppers said…
Een zo mooi design, helemaal in evenwicht. De kleurtjes, het dromerige, de accentjes in rood... ik houd ervan! Een plaatje, Stella!!
Je@net said…
Een prachtige kaart, Stella, en wat een mooie kleurencombi!
GerJanne said…
Hoi Stella, wat een prachtig kaartje heb je gemaakt. Die stempels zijn schitterend.
En wat lekker dat jij binnenkort vakantie hebt. En waar je dan ook bent: mooi weer gewenst!
Wat betreft time-management, dat zit bij mij in de genen. Mijn moeder is er een kei in en ik zie het ook bij mijn dochter. En ik had 5 kinderen in 6 jaar, dan moet je je tijd wel goed indelen...
Groetjes,
GerJanne
Kirsty Vittetoe said…
A great creation Stella!

Sending love from Monterey, CA! : )
Ingrid Reyners said…
Mooi dat zachte groen met een paar accenten rood. Ik hou er van. Groetjes, Ingrid.
Joanne kramer said…
Wauw! Prachtig zeg! groetjes Joanne
Miranda Staring said…
Moooooi Stella! Ik hou d'r van zo'n knal accent. Mooi rood is niet lelijk :-))
Sue Lelli said…
LOVE those colors together, too, and it is so YOU, Stella! Your stamping is FAB and I LOVE the pops of red!
Brenda said…
Oh yes, yes, yes.... so perfect in every way!
Cornelie said…
Zelf gebruik ik vaak en graag rood op m'n kaarten, erg mooi! Lang niet iedereen houdt hier van!
Je kaartje vind ik prachtig. Zo mooi in balans!!
Audrey Pettit said…
How beautiful, Stella! Love that soft wash of blue and the floral damask stamping is gorgeous. You've come a long way, embracing red as a favorite color! ;) I'm so glad, because it looks amazing with this color blue!
Ros Crawford said…
So gorgeous Stella ... Your MIL is in for a treat!! Beautiful stamping!
Ira Huberts said…
Die tere bloemen zijn echt zoooooo mooi, geweldig ook met die liefdevolle roodaccentjes erop, je schoonmama boft toch maar met haar lieve, attente, creatieve schoondochter!! Geniet van je avond Stel, ben blij dat we vandaag eens wat vroeger stopten met werken, even iets anders doen is ook wel lekker ;-) Liefs, Ira xox
Ira’s Crea Corner
Thea said…
Schitterend kaartje Stella voor je schoonmoeder, de kleine rode details komen heel lief over vind ik persoonlijk. Ze was er vast en zeker blij mee toe deze op de mat viel.

Liefs Thea
~Tammy~ said…
So pretty Stella, I know your MIL will cherish it! Love the pop of red!
Gerdine said…
Real red is inderdaad een geweldige kleur! Mooi kaartje!
VanessaB said…
One of my fave color combos. Beautiful card :-)
Wendy ten Hove said…
Het is een erg mooie combi, Stella! Fijn kaartje is dit geworden, lekker licht en fris! En met de rode accentjes helemaal af inderdaad!
Groetjes en fijne dag,
Wendy