Skip to main content

I just couldn't stand it:)

Hello!

I know I know three posts in a row is a bit ridiculous. I apologise. But I could not stand the fact that my first attempt for the Lift Challenge did not turn out the way I wanted.... So here is my second attempt based upon this:




And I came up with this; banners are now in place:)




And this is my gift wrap:




I promise this was my last post for today :)

Stella


Supplies:
Papers:
Bazill Card Shoppe cardstock in various colors
Echo Park "We are family"
Other:
MFT Banner dies
Thanks die from Clearly Besotted
Border punch from EK
Sequin and enamel dots
Hemp cord
Dimensional dots
Glue

Comments

Sue Lelli said…
You can post all day long as far as I'm concerned! This lift is FAB! LOVE the layers on the banners and the FAB colors!
Sue Lelli said…
LOVE the circles and the neutrals! Pretty, Stella!
Jeanneke said…
Drie maal is scheepsrecht!
Fris, Leuk, Mooi!
Liefs,

Jeanne.
Kirsty Vittetoe said…
Cheerful and brightest card ever!!!!
Mona Pendleton said…
So pretty Stella! Love all the layers and banners!
Nelleke said…
Lukt mij toch al is het traag..... Jij bent in de ban van de liftchallenge zeg . Ook deze creaties zijn weer schitterend! Groetjes, Nelleke
Kelly said…
love the mix of patterns and how the "thanks" hangs off.
GerJanne said…
Hoi Stella, dit ging zelfs voor mij wat te snel vandaag...hihihi...zo dagen niets en dan 3 op 1 dag.
Ik vind ze alle drie heel gaaf! De liftchallenge heeft je en hele boel inspiratie gegeven zo te zien. Hij ligt nog op mijn tafel te wachten. Woensdag ben ik vrij, dus dan zal het er wel van komen..
Groetjes,
GerJanne
VanessaB said…
You're so funny. No complaints from me ;) love your card. Excellent job :-)
Gerdine said…
Leuk, want totaal anders dan het voorbeeld door de kleuren die je hebt gebruikt en toch een echte lift!
Marjan Küppers said…
Van mij mag je hoor, ik kijk heel graag naar jouw mooie kaartjes en dat beetje off center stoorde mij helemaal niet. Maar deze tweede is wel erg mooi, hoor! Wat een gaaf en sprekend papier is dit, een beauty van een kaart met het randje hartjes en de sequins! Leuk dat je zo enthousiast meedoet met de Liftchallenge.
Cornelie said…
Je bent wel een beetje te streng voor jezelf vind ik. Maar leuk hoor ik kom graag bij je kijken!
Vind beide kaartjes erg mooi, en leuk dat je voor dessinpapier hebt gekozen. Zou zo snel geen keuze kunnen maken.
Erg leuk dat je weer zo enthousiast meedoet Stella!
Margot said…
Deze is erg gaaf! Ga nog even je andere blogposts bekijken ;)
Maartje said…
Ik vind 'm érg gaaf!
Johanna said…
Gaaf deze sprekende kleuren!!
Ros Crawford said…
Another gorgeous creation ... not that there was anything wrong with your other entry ... I love seeing your creations!
Audrey Pettit said…
Oh, I love pretty gift packaging! This is adorable, Stella!
Ira Huberts said…
Hè hè, eindelijk ff een beetje tijd om te bloggen! Het is nu zó onwijs druk met werk, dat we 's avonds ook nog bezig zijn, afijn, net mooi op tijd om Humberto weer te zien, ha ha ha! Maar wat ook voor ontspanning zorgt, zijn jouw fraaie kaarten Stel, je maakt erg mooie moet ik zeggen! Maar niet zo kritisch zijn op jezelf hoor, want je eerste lift vond ik al helemaal geweldig! Geniet van de avond, veel liefs, Ira xox
Ira’s Crea Corner
Nadine said…
Al plaats je er tien op een dag, als het allemaal van die leuke liftkaartjes zijn, houd ik je niet tegen, hoor! Deze is ook erg leuk geworden. Mooi papier is dat toch!
Miranda Staring said…
Oh deze is ook leuk. Vond de eerste ook al gaaf, ondanks het "foutje". Vaak is dat toch iets wat je alleen zelf ziet en waar je je dan groen en geel aan ergert. Superleuk gedaan X
Beautiful! I loooove that paper.