Skip to main content

Lift Challenge #77

Hello!

Hee hee the weekend has started:)
 It is the season and today here in the Netherlands we are celebrating St. Nicolas.  
Which you can compare with Santa Claus for C!hristmas in other countries.
A busy but wonderful month.
 And for me not half as busy as November. 
This week I finished a custom order of 350 (!!) cards. 
It kept me on my to toes so to speak for the last two months. 
But most of all I was honored they asked me and it was fun to make them!
That´s why my blog visits have not been as frequent and regular as I would love to. 
This weekend we have a lot of fun things to do; 
we are putting up the tree. And making a trip to the city
  for some major shopping with Martijn.
Martijn will be leaving for Liverpool in January and stays there for almost 6 months.
He will be working there on his last research project before he graduates from University. 
Besides that I also want to bake a few things. 
And spend time with my new Big Shot which arrived this week. 
On to my card!

I made this card for the current Lift Challenge.
We're supposed to lift this card:




I came up with this:




The background paper was part of a birthday gift I got from Judith
I used several dies and an angled bacground stamp:




Thanks for stopping by!
Stella


Supplies:
Patterned paper from SU
White and yellow cardstock from my stash
PTI Beautiful Blooms ll die 
Memory Box leave die
SU Dotty Angles stamp 
Sentiment from Clearly Besotted
SU Smoky Slate ink
Sequins and rhinestones
Glue and foam dots

Comments

Maria said…
Wow! You have been very busy, Stella! That is a big custom order to complete...how awesome for you! Your card is just lovely with the wonderful flowers! So happy for you that you will have fun with your new Big Shot! I use mine all the time! Have fun shopping this weekend!:-)
Margot said…
Ohhhh mooi! Grijs en geel is zo'n goeie combi!
!neke said…
Zo, een hele mooie kaart !
Mooie kleuren match !
Je@net said…
Wauw...wat is dít een mooie kleurencombi, Stella. Je hebt er een prachtige kaart van gemaakt!
Mariken said…
Prachtig, mooie kleuren! En die bloemenrand is super!
Fijn weekend!
Irene said…
Hij is weer super Stella! Wat leuk zeg straks heb je ook een kind in de UK en nog wel in Beatles-City!!! Hoop dat hij het naar zijn zin zal hebben (niet te veel anders blijft hij hangen net als onze Sylvia hihi!!).

xx Irene
Marjan Küppers said…
Erg mooi, Stella, zoals ik van jou gewend ben inmiddels. Je hebt zo'n eigen stijl ontwikkeld, ik herken je kaarten meteen in de kleine thumbnails op ons blog. De kleuren samen zijn heel mooi, en zo mooi strak maar toch sierlijk. Fijn dat je zo'n trouwe deelnemer bent aan de Liftchallenge!
Renate said…
Erg mooi gemaakt. Prachtig en subtiel kleurgebruik. De bling steentjes geven een leuke extra touch aan je kaartje.

-xies- Renate.
Inky and Quirky said…
Blimey....350 cards!!! I was moaning because I made about 40!! Stella,I hope you still love crafting after that?!

Beautiful card,the flowers are stunning so are the colours used. Another wonderful card :)

Have a great weekend

Big hugs
Donna xxx
Samra Leshinski said…
Wow 350 cards?!?! That is quite an order!
Your card is stunning as usual Stella! The colors are very pretty and those flowers are gorgeous! What die did you use???
VanessaB said…
Oooh. Fantastic. I love yellow and grey. Great case!! And woweeeee 350 cards!!!? Dang. Impressive :)
Davi said…
Love your card STella!! The flowers really pop with the yellow leaves. Have a grand time in the city shopping and using your new Big Shot :) Happy weekend!!
Miranda Mols said…
350? ik zou niet weten hoe ik dat nog tussen de soep en de aardapppelen moest doen. En dan ook nog tijd voor een lift. Erg mooi en ook goed voor een man.
Charlene said…
Stella these are absolutely gorgeous I love every single detail!! Have a great weekend !
Cornelie said…
Wat we wel vaker hebben, Marjan en Nadine en ik, dat we het zelfde willen of al zeggen. Mij valt je eigen stijl ook op. Die is mooi en idd herkenbaar. Knap zoals je dat iedere keer in de liftkaart weet door te voeren. Heel mooi ook weer deze. Dank je wel.
En 350 kaarten!! Wat een werk! Knap!
Thea said…
Huhhhhhh? 350 kaarten? Het zal..... nee hoor geintje. Jeetje daar ben je dan ook bijna 365 dagen mee bezig geweest oftewel een heel jaar. Ik vind mijn eigen stapel voor de kerst al genoeg. Zei nog tegen hubby, wat een tijd kost het eigenlijk. Eerst alle kaarten maken, en gisteren bijna de hele dag bezig geweest om de enveloppen te schrijven. Maar die klus is geklaard en ze gaan straks op de post heb ik dat maar gehad en dan gaan we vrolijk verder. Wat hebben we toch een leuke hobby :-)
Hoppa vergeet ik bijna je kaartje, als altijd een echte "Stella", prachtige kleurtjes en ontzettend leuk gelift.

Fijn weekend!
Liefs van mij xx
Gerdine said…
Pardon, 350 sei je? Ik vond een opdracht van 33 kaarten al een opgave ;) benieuwd wat je gedaan hebt! Je lift is echt mooi!
Nadine said…
Ik hoorde van Miranda al dat je bezig was met een MEGA-order, zo knap! Ben heel benieuwd naar het resultaat! Je kunt vast geen kerstkaart meer zien. Leuk dat je meedoet aan de liftchallenge. Je kaart is prachtig! Heel mooi rustig en toch veel te zien, leuK!
oh wow, wat mooi is deze geworden! Het grijs met geel maakt hem heel eigen en modern. Prachtig!!
Ros Crawford said…
350 cards!! Oh my.... I hope you can share what you made sometime ... This card is stunning Stella ... Looking forward to seeing Martijn soon!
Ira Huberts said…
Allereerst mijn excuses dat ik de afgelopen week niet bij je langs kon komen, maar terwijl we hier midden in de verbouwing zitten, moesten we plotseling naar het buitenland om enkele leveranciers te bezoeken (geweldige timing hè? Ja, ik weet het ;-) En toen kwamen we vanmorgen vroeg thuis (lagen om 4 uur in ons bedje), bleek de verwarming het niet te doen, hellup! Niet lekker, jezelf wassen met ijskoud water kan ik je zeggen! Maar gelukkig had de storingsmonteur dienst en zitten we er inmiddels weer behaaglijk bij! Sorry sorry dat ik je laatste creaties niet heb kunnen zien, maar ik vind het wel weer heel erg leuk om weer bij te langs te komen om ze te bewonderen, want wat is het altijd weer een genot om ze te zien! Bedankt voor al dit moois, liefs, Ira x
Ira’s Crea Corner
~Tammy~ said…
This is so beautiful! Awesome job!

That is amazing to have such a huge order! What an honor, but you are amazing Stella! No surprise!
Audrey Pettit said…
I absolutely ADORE your card, Stella! Loving the elegant look of the florals mixed with the office look of the grid. And that color combo is divine! One of my all time top faves of yours, my friend!
That's so exciting that your son Martijn is going to Liverpool soon! What an adventure. :)

I like your take on the inspiration card on this post. :) It has a Stella touch. Lots of clean lines, lots of white, and beautiful touches of color and texture.
Kirsty Vittetoe said…
Wow, another beautiful card Stella!!!!