Skip to main content

Songbird

Hello!

Geesh it has been a whirlwind of a week; literally. 
We had stormy days with loads of rain.
 And today we finally got to see the sun after 9 days in a row with grey skies..
But my card is white  and bright:)

I am smitten by the Songbird stamp set and dies from Papertrey Ink:




The bird was cut from dark blue cardstock.
I did not remove all the cut leafs from the flower;
I thought it would give the flower a different look and I like it:)
Here is my card:




Thanks for stopping by and have a wonderful weekend!
Stella



Comments

Irene said…
YEAH eindelijk gezellig zonnig weer!! Je kaart is dolletjes en die golvende muziekbalken vind ik te gek..zijn dei zo of ben je super creatief geweest?? Jij vraagt je af hoe ik "een verhaaltje" op mijn kaart maak zonder dat je naar iets bomvols moet kijken. Nou ik kijk vol bewondering naar jouw "kale" kaarten die keer op keer prachtig zijn en waarvan ik niet weet hoe ik zoiets zou moeten doen en dat maakt bloggen nu juist zo leuk Stella!!

xx Irene
Je@net said…
Oooooh Stella, wat heb je dít mooi gedaan. Een prachtige kaart!
~Tammy~ said…
So so beautiful!!!!
Maria said…
Oh, what a beauty, Stella! Love the bird and music sentiment...just perfect!:-)
VanessaB said…
oh wow! gorgeous. this may be a fave of yours. i love b&w and i love the song bird with the music... LOVE it! :)
Samra Leshinski said…
What a gorgeous card Stella! I am blown away by your creativity!
Judith said…
Lieve Stella, ik kan mij alleen maar aansluiten bij alle complimenten, die je op deze prachtige kaart al hebt ontvangen. Enig!
Our Queen of CAS ((-:
Dik compliment van mij voor jou.
Heb een fijne avond en geniet van jullie zondag. Nog plannen?
Hartelijke groeten,
Judith
Ellen said…
Wat is ie weer mooi! Ik hou echt van jouw (witte) kaarten en zo te lezen ben ik niet de enige :) De vogel is helemaal leuk. Goed idee om niet alle uitgestanste stukjes te verwijderen.
Nog een fijn weekend!
Juls said…
Gorgeous, very striking card .. Hugs Juls xx
Joanne kramer said…
Wauw! Wat is dit mooi! Schitterend! helaas gaat het met mij nog niet zo goed... Ik ben wel weer wat actiever met de hobby aan de slag, dat is wel fijn! verder blijft het moeilijk en zwaar helaas. fijn weekend verder!
groetjes Joanne
Marjan Küppers said…
Wow, een topper! Mooi die muzieknoten golf, de vogel en de bladeren! Het klinkt eenvoudig, deze opsomming, maar het effect is prachtig, ook door de structuur! Knappe kaart, Stella!
Thea said…
Wow gaaf Stella, mooi dat donkerblauw met wit. Topkaartje!

Liefs Thea
xx
Ahhh I adore your stunning card, love the white background and the bird is super cute!
GerJanne said…
Hoi Stella,
dit is werkelijk een plaatje! Wat heb je dit weer mooi bedacht zeg! De vogel en de golvende notenbalken! Het is een heel stijlvolle kaart!
Groetjes,
GerJanne
Mariken said…
Jeetje...wat heb ik nog toe te voegen? Ook ik ben helemaal weg van je kaart, dit is echt een topper!
Gezellige zondag!
Miranda Staring said…
Wat een beauty! Ben sprakeloos, super gedaan. XX
Kelly said…
Stella, this is gorgeous! love the leaves behind the bird and the CAS look. I think this is my new favorite of yours! LOVE LOVE LOVE!
Ira Huberts said…
Oh wat móói Stel! Dit is één van mijn favoriete kaarten van jouw hand! Echt prachtig!! Vind het zwart-wit onwijs chic en het vogeltje zelf is zo lief, is bijna folkloristisch zelfs! Erg mooi zoals je je muziekbalk hebt gedaan, geeft het geheel iets extra speels. Jouw vogeltje mag wat mij betreft nog heeeeeeeeeeeeel lang zijn liedje blijven zingen ;-) Liefs, Ira xox
Ira’s Crea Corner
Kirsty Vittetoe said…
What fun, I love this song bird collection a lot too!
Linda R said…
I really do LOVE this.

Hugs~
Ros Crawford said…
Hello!! It's so cold here ... I hope Martijn is keeping warm!!
Your card is so beautiful ... I love the die cuts and that music stamp ... perfection!
Geri said…
Striking and beautiful, Stella! (I love that set!!!)
Charlene said…
Just so beautiful! Glad your getting a break from the rain!
maria f. said…
Another beautiful card using contrast.
You are full of talent, Stella. :D I am running out of adjectives today...must not have had enough coffee / caffeine yet. ;)

I am so enjoying the eye-full of beauty here at your blog today.
Greta said…
Wow--how I love this card, Stella!
Audrey Pettit said…
omgosh, this is fabulous, my friend! LOVE all the bold black and white, and love the texture from the die cuts and sequins. So, so cool how the bird perches on the stamped song notes. Love that!