Doorgaan naar hoofdcontent

City Crafter #255

Hello!

Today it's my turn to host this weeks' challenge 
at the City Crafter.
This week I choose the theme  "Polka Dots"
Create a card or project using a polka dotted stamp, embossing folder, patterned paper or polka dotted embellishments




Our Special Guest Star for March is Darnell! Since this is her last week as our Special Guest designer I want to thank her for her wonderful contributions!
Darnell it has been wonderful to have you with us!
You can find more of her lovely projects on her blog.


I came up with polka dotted paper,
 floral paper and yes..... that bird again:)
A bright color scheme; perfect for a happy spring card:





For a bit of dimension I added sequins 
and rhinestones to the center of the flowers.
Here is my card:





On our blog you can find more inspiration from 
our Guest Designer and the other team members.
The winner will be able to join us as a Guest Designer.
I am looking forward to see what you come up with;
 thanks for stopping by!

Stella

Supplies:
White, red and yellow cardstock from my stash
Patterned paper from Echo Park (Summer Bliss)
PTI Heart border and songbird die
MFT stitched circle die
Sentiment from PTI (december 2014 freebie)
Sequins, rhinestones 



Reacties

Oh wat een leuk kaartje, word er helemaal blij van. Heel gaaf! XXX
Joanne kramer zei…
Wat een mooie en vrolijke kaart! Goede combinatie van papier! groetjes Joanne
Mariken zei…
Geweldig kaartje, ik vind 'm prachtig! Helemaal naar mijn smaak! Fijne dag, behoorlijk winderig he?! En volgens mij in het Noorden nog veel erger dan bij ons...
Paulien zei…
Wat een gezellige foto met die gestippelde busjes :) Je kaartje is echt gaaf! Als je daar niet happy van wordt... mooi!
Paulien zei…
Wat een gezellige foto met die gestippelde busjes :) Je kaartje is echt gaaf! Als je daar niet happy van wordt... mooi!
Marit zei…
Supervrolijk Stella! Mooi gecombineerd!
Erg mooie en vrolijke kaart, zulke leuke papiertjes en kleuren! Ik krijg er een lentegevoel van!
Ros Crawford zei…
So pretty and colourful!! It's brightened what is a very dreary wet day here in Liverpool ... See you very soon!!
Wow,such a lovely,funky card Stella....makes me feel happy just looking at it!
Big hugs
Donna xxx
Je@net zei…
Wat een mooi kaartje, Stella. Wordt helemaal blij van die vrolijke kleurtjes!
Je kaart kan zo mee doen bij de uitdaging van Cards & Scrap. Kleurtjes passen er perfect bij!
Irene zei…
Van die enige blikjes werd ik al blij maar van jouw zonnige kaart met je fav birdie *lol* helemaal!!
Waai niet weg vandaag!!!

xx Irene
Maria zei…
Absolutely lovely and so full of spring, Stella! Love the flowers, polka dots and sweet bird!:-)
Ellen zei…
Goeie keuze, polkadots! Jouw kaartje is super. Zo vrolijk, zo mooi van kleur.
Ira Huberts zei…
Ik word helemaal blij van je gezellige kaartje Stel (en al hé-le-maal bij deze wilde storm ;-) Dit is pure lente in je huis halen met zoveel vrolijkheid! Grappig dat jij ook met een vogeltje bezig bent geweest, was vanavond zelf nl. ook aan de freubel (nu ik dit teruglees klinkt het haast dubbelzinnig, maar zo is 't niet bedoeld hoor, je kent me hè ;-) Geniet van je avond, liefs, Ira xox
♥ Ira’s Crea Corner ♥
Lisette Baker zei…
What happy and cheerful card Stella, love it.
Oh it is so cute, I just love it!
Greta zei…
Just looking at this card makes me smile, Stella! Love your style!
What a fun and bright design Stella!! Your design is gorgeous!
Audrey Pettit zei…
Love this bright look for spring, and love your gorgeous design here, Stella! That bird is adorable. Totally love how you made "grass" from the green heart border. That is so clever! And really love how you did the sentiment with the circle die, too!
Oh, wow! This really is one happy card! Love the colors and pattern papers. So fab, Stella. :)
Charlene zei…
What a happy and beautiful card. I love it!!!
Judith zei…
Ik ben een enorme fan van jouw CAS kaarten, maar als ik deze met designpapier zie, dan moet ik zeggen, dat je zulke kaarten best weer wat vaker mag laten zien. Zo gaaf hoe je de papiertjes hebt gecombineerd!!!
Dat vogeltje is schattig, vast van PTI?
Lieve groetjes,
Judith

PS: ik hoop dat je mijn reactie positief begrijpt, zo is het namelijk bedoeld ((-:
Jinny Newlin zei…
Just as cute as can be, Stella, and so full of springtime fun! What a great combination of patterns!
Miranda Mols zei…
O wat is deze heerlijk vrolijk!
This is such a fun cheerful card! Love those colors together!
VanessaB zei…
so cheerful and cute!