Skip to main content

Lift challenge #86

Hello!

Geesh this week a post each day so far; 
not my usual schedule:)
But I had to squeeze in a card 
I made for the current Lift Challenge
We're supposed to use watercoloring 
behind a die cut panel. And using only one die
 The theme is based upon this original:




My idea was to make a get well card 
in a CAS design and a subtle touch of color.
I used a butterfly die:




And added some splatters for an interesting detail. 
I was afraid the card would look to "plain" without them:




Thanks for stopping by!
Stella


Supplies:
Watercoloring paper
Watercoloring paint
PTI butterfly die
SU Gorgeous Grunge stamp
SU Tempting Turquoise ink
Clearly Besotted sentiment
Memento black ink
Sequins and rhinestones

Comments

Je@net said…
Wat móói!
Judith said…
Ooooooh, mijn FAVORIETE vlinder! Van PTI, toch?!
Weer een geweldige kaart!
Judith said…
... duh, je hebt het onder je post staan. Ja, van PTI ... schaamrood ...
Nelleke said…
Benieuwd wat je gemaakt zou hebben voor de liftchallenge. Gedurfd, gaaf met die spetters op de voorkant, het subtiel blauw van de vlinder. Toch mis ik heel iets aan de vlinder, maar dat is wat ik er van vind. Ik hoop dat je dat niet erg vindt. groetjes, Nelleke
Mariken said…
Gaaf!!! Ik ben hier weg van...supermooi!
Inky and Quirky said…
You do create the most elegant cards Stella and this another one of them :)
Big hugs
Donna xxx
Margot said…
Wat een bjoetie! De teerheid van de vlinder geef je zo prachtig weer!
GerJanne said…
This comment has been removed by the author.
GerJanne said…
This comment has been removed by the author.
GerJanne said…
This comment has been removed by the author.
GerJanne said…
Hoi Stella,
ik schrijf een reactie en hij wil niet gepubliceerd worden (en ik had echt nette taal gebruikt ;-))
Maar ja, mevrouwtje ongeduld, dus ik klik nog een keer en nog een keer en allemaal dezelfde reacties van mij met mijn hoofd ernaast. Daar zit jij ook niet op te wachten, dus ik denk: ik verwijder er twee. Ging dat ook al niet. Ik weer klikken en klikken en jawel: alle reactie verwijderd. Dan nu maar een extra lang verhaaltje, ter compensatie van je gevoel van verrassing dat er zoveel reacties zijn geschreven en het is gebakken lucht van mij....
Je kaart vind ik heel mooi in die zachte kleur blauw. Ook de spetters op de voorkant geven een heel speciaal effect op de kaart.
Groetjes!
GerJanne
Linda Breedlove said…
Absolutely gorgeous, Stella!
Greta said…
I love the card to case & I love your take, Stella! Beautiful soft colors & splatters!
Ellen said…
Zo mooi! Meer zeg ik niet, gewoon 'zo mooi!'.
Ros Crawford said…
Soft and serene and perfect to cheer someone ... Love it Stella ... and the splats!!
Marjan Küppers said…
Het is een plaatje!! Fijn dat je weer meedoet met de Liftchallenge.
VanessaB said…
so pretty! I really need to do this technique. i just love it!
Cornelie said…
Wat een mooie strakke uitvoering! De spetters maak het net even speelser, mooi gedaan. Dank je wel Stella!
Zie je zaterdag, gezellig!
Audrey Pettit said…
Oh, what a great technique! I love this!