Skip to main content

Workshop

Hello!

I am sharing here a card I made at the
workshop hosted by
 Dora
and with the company of Judith, Cornelie,
I had a wonderful day with these ladies!

Dora offered us the chance to make cards 
and a gift box with birds and flowers. 
We were challenged to color the stamps.
(That's a true challenge for me..)

Dora made a kit for all of us.
I made one card and finished the other card 
when I was back home.
I am not very productive at workshops; 
I also love to chat and laugh:)

I am an absolute beginner when it comes to coloring
 so I decided to finish my first card with
 the help of a few Papertrey ink dies
These dies are in my comfort zone:)

I layered the papers:




And it turned out like this:




The card made me think of a few years back.
 Back then I used a lot of patterned papers 
with floral patterns and butterflies.
I can see now how much my style 
has changed over the years. 
From lots of patterned papers 
to lots of white and mostly CAS design.

My second card is made with a set 
from Lawn Fawn which I bought at 
That cute little deer is one of my very favorites 
and Dora taught me how to color this cutie.
I am so happy with the result.
Here is a close up of that cutie: 




And this is how my card turned out.
 Stamps, coordinating dies and 
that border die are all from Lawn Fawn 



Dora thank you so so much for the fab workshop, 
the lovely lunch and treats. I had a wonderful day!!


Thanks for stopping by;
have a great day!
Stella




Comments

Mariken said…
Complimenten voor je kleurwerk, hartstikke mooi! Twee hele gave kaarten heb je gemaakt! Gezellig zo'n workshop, leuk om iedereen te zien!
Cornelie said…
Daar ist ie dan hoor de cutie pie waar we een groot deel van de dag van hebben mogen genieten ;-))
Want dat kleine hertje hadden we natuurlijk allang gezien, ingekleurd en wel op heel veel verschillende manieren...maar zo op een kaart ist ie nog veel leuker. Onwijs tof.
Je eerste kaartje is weer een Stella beauty. Prachtig!
!neke said…
Twee mooie kaartjes !
Dat je stijl verandert , heb ik bij mezelf ook bemerkt !
Het tweede kaartje is het leukst vind ik !
Volgens mij heb ik dezelfde set !
Ik ben alleen nooit zo snel tevreden met kleurwerk !
Vind het van een ander mooi en bij mezelf zie ik meteen
de tekortkomingen !
groeten Ineke
Sarah said…
Twee totaal verschillende kaartjes , maar beiden mooi ! Liefs ☆ Sarah ☆
Ros Crawford said…
Beautiful cards!! That little deer has my heart and now you can teach me to colour when we next meet!!
Marjan Küppers said…
Wat een plaatjes weer! Ja, je stijl is zeker veranderd, ik volg je al lang. Maar de elegantie is gebleven en die is zelfs terug te vinden in een kaartje met een hertje, zo cute! Mooi gekleurd, ook hier is dat een dingetje ;)
Ans Gilbert said…
Hoi Stella,
was heel benieuwd naar je kaart met het schattige hertje,waar allemaal al van genoten hebben, heel mooi kaartje heb je gemaakt en ook je 1ste Stella-kaart is super..
het was leuk om je te ontmoeten,
groetjes Ans
Ellen said…
Klinkt als een hele gezellige dag! Veel geleerd. Kleuren is ook niet mijn ding, dus ik snap dat het kleuren van je favoriete hertje een opgave was ;) Maar wat is ie mooi geworden! Kaartjes zijn allebei hartstikke leuk.
Ilse said…
Je eerste kaart is heel mooi maar ik ben helemaal weg van de tweede! ik hou zo van jou stijl nu...
Dat hertje is super schattig en heel mooi ingekleurd.
Groetjes
Ilse
Judith said…
Weet je, eigenlijk vind ik beide stijlen erg leuk! Ik hou van design papier, dat op een rustige manier is gecombineerd (dat kun jij heel goed) en van CAS, waar jij de Queen in bent!
Het was zo leuk om te zien, hoe trots je werd, toen je eerste inkleurwerk af was. Gelukkig had Dora tijd om jou les te geven. Ik vond het heel fijn dat wij de vrijheid hadden om geheel ons eigen draai aan de projecten te geven.

Tot de volgende date (en tot die tijd blijven wij bloggen (-: !)
Miranda Staring said…
Ondanks dat je eerste kaartje je doet denken aan lang geleden, herken ik toch wel duidelijk de Stella stijl hoor. Hij is dan wel gemaakt met designpapiertjes, maar is verder lekker basic, zonder teveel toeters en bellen. En kleurles van Dora, tja daar kan ik alleen nog maar van dromen. Die kan er wat van hoor en zo te zien heeft ze het heel goed uitgelegd. Zo schattig dat hertje. Fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad. Ik moet nog een weekje wachten XXX
Gerdine said…
Haha, waar heb ik dit verhaal eerder gehoord 😉 je kaartjes zijn prachtig! De eerste is zo mooi gecombineerd en ja, dat hertje, het blijft een schatje! En heel mooi gekleurd! Leuk, zo'n workshopdag!
Joanne kramer said…
Wat een mooie kaarten en fijn dat het zo'n leuke dag was! groetjes Joanne
Inky and Quirky said…
Beautiful cards Stella,I love colouring stuff in,very satisfying and a great way to relax :)
Big hugs
Donna xxx
Margot said…
Beide zijn gaaf!
Maria said…
Gorgeous cards! Wonderful coloring and the little deer is too CUTE! Glad you had lots of fun at the workshop!:-)
Je@net said…
Twee erg mooie kaarten, Stella!
Kirsty Vittetoe said…
How fun and creative!!!!
Dora said…
prachtige kaart, zo mooi dat je die stans had meegenomen. echt je kleurencombinatie.
en dat hertje.....Gaaf!! mooie kaart is het geworden.
Ben benieuwd wanneer je de kleurpotloden gaat ontvangen.
Dank je wel, Stella.
groetjes
Greta said…
Oh how fun to get together & craft! I no longer have any crafting friends near me--miss those groups & classes. Your style is unmistakable & wonderful, Stella--with or without using beautiful papers! I love the first card & your second one is adorable! Looks like you're a natural at coloring--something I'm not!
Samra Leshinski said…
Great cards Stella! You are still my CAS queen!!! Nobody but you can make CAS look so royal!
Audrey Pettit said…
Sounds like such a fun time, and your cards are just adorable, Stella! Great coloring job on that cute little deer! He turned out fabulous! And the little hill and cloudy sky just make me smile. And I so remember your days of patterned paper and butterflies! This takes me right back. Beautiful!
GerJanne said…
Oh, shoot, dat had ik natuurlijk moeten schrijven! Dat ik maar 1 kaart af had, niet omdat het een techniek was die ik wel moeilijk vond en nog maar 1 keer eerder had gedaan, maar omdat jij steeds zat te kletsen en te lachen...veel beter excuus!
Hahaha, wat was het leuk he?! Volgens mij hebben we allemaal op onze eigen manier ontzettend genoten van deze dag met gouden randje! Zo leuk jou ook weer te ontmoeten!
Je kaartje zijn gaaf. De ene had ik natuurlijk gezien, maar die met het hertje! Ga je vast niet versturen....;-)
Lieve groetjes,
GerJanne
Mona Pendleton said…
Both cards are beautiful Stella! Love the pretty mix of papers on the first and the sweet image on the second :) Hope you have a great weekend!
Wat gezellig zeg, zo kom ik via via op jou blog terecht.
Wat een creativiteit zeg en zo divers..
Ik ga je volgen zodat ik niets meer hoeft te missen ;-)

Groetjes Janneke
Miranda Mols said…
Gewoon te schattig