Skip to main content

Card kit

Hello!

Where did this week go...saturday evening already!
And I hope your weekend is just as good as ours.

After some shopping in the city and a haircut 
I spent some time doing the laundry and finished ironing.
My laundry basket is empty and that means time for fun things.

I have a few cards today; all made with a card kit 
from my favorite shop. You can find it here->Bij Oma Dee
All these cards were made with the kit from May/Jun.
And there is enough left for at least 7 more cards....











Thanks for stopping by; enjoy your weekend!
Stella

Supplies:
All supplies are from the cardkit from "Bij Oma Dee"
I also used:
Papertrey Ink Birthday die and
Leaf die from the "Songbird" set
Little B sentiment die
Heart punch
Enamel dots


Comments

GerJanne said…
Hoi Stella,
wat heb je dit prachtig gemaakt. Ik heb ook nog niet zoveel kaartjes gemaakt met deze kit, dus jij inspireert me wel. Helaas heb ik hem niet bij me op vakantie...maar hij loopt thuis ook niet weg, hoor.
Het is of ik mezelf lees, over de was. Maar er is geen mooiere beloning om leuke dingen te gaan doen met een heerlijk gevoel dat de wasmand leeg is! ( hier in Frankrijk geen wasmand in velde noch wegen te bekennen!) Fijn weekend! Geniet ervan!
GerJanne
Evy Goyens said…
Wat een prachtige kaartjes blijf jij toch maken! Nu is dat wel niet zo heel moeilijk met de prachtige kit van Bij Oma Dee ;-) Gelukkig is er nog genoeg over voor 7 kaarten want hier krijgen we echt niet genoeg van! De eerste en de laatste in de serie zijn wel mijn persoonlijke favorieten. Mijn wasmand is al half leeg en er ligt maar een stapeltje van 5 stuks om te strijken dus dat kan nog even wachten, eerst knutselrn :-)
Inky and Quirky said…
Beautiful cards Stella and very you too ;)
Have a fab weekend
Big hugs
Donna xxx
Nelleke said…
Gave kaarten. Ik heb ook nog van alles liggen. En hihi mijn wasmand is zo goed als leeg, het laatste draait, want we gaan morgen een weekje weg. Groetjes Nelleke ps en de nieuwe kit bij me
Samra Leshinski said…
Gorgeous cards Stella! CAS beauties!
VanessaB said…
wow! they are all beautiful!
Greta said…
Gorgeous papers & wonderful cards, Stella! The first one is my favorite, but they're all so neat! Love your style!
Sarah said…
Mooie reeks . Liefs ☆ Sarah ☆
Ellen said…
Wat een gave reeks! Papier ziet er echt heel mooi uit. Het heeft wat liefs qua tint, mooi is dat. Heerlijk zo'n lege wasmand. Alleen jammer dat ie altijd zo kort leeg blijft ;)
Ros Crawford said…
The time just flies!! Beautiful cards Stella! So glad you got some time to create ... Speak soon xxx
Irene said…
Wat een beeldig papier in heerlijke tintjes, keigave reeks heb je gemaakt Stella!
Ik vrees dat je lege wasmand al weer een beste bodem heeft, hier duurt de pret van "bij zijn" altijd maar kort maar ach, vergeleken met onze moeders...........waar hebebn we het over??

xx Irene
Marjan Küppers said…
Tja, die dagelijks terugkerende huishoudzaken... maar wat moet moet en als je het bijhoudt is het te doen. En wat Irene zegt... als ik nog me herinner hoe mijn oma de was deed... :)
Je serie is prachtig, vooral de eerste vind ik heel erg mooi! De laatste trouwens ook, ik denk dat ik die het mooist vind door de combinaties en het design.
Gerdine said…
Wateen mooie serie! Gaaf! Zitten nu in een b&b met wifi, even snel spieken in blogland dus 😉. Ik las net je berichtj op mijn blog. Ik weet nog niet of ik mijn examens gehaald heb. Ze waren nog niet nagekeken voor we vertrokken. En om de vakantiesfeer niet te verpestrn ga ik nu niet kijken. Stel je voor dat het tegenvalt... Groet uit italië!
Mariken said…
Wat heb je veel mooie kaarten gemaakt, stuk voor stuk prachtig!!
Gezellige avond, hier schijnt eindelijk de zon. Nog ff bloggen voordat we morgen op vakantie gaan...
Davi said…
Wow Stella, you have been very busy creating all of those beauties!! They all have different flavors and each one is lovely but I have to say the first on really stands out to me!!
Miranda Mols said…
O, jij was lekker bezig zeg! Ik wil oooohoook
Julia Aston said…
What a lovely set of cards - that soft pink/peach color is gorgeous! Nice designs on each of your cards! Julia xx
Kirsty Vittetoe said…
I am loving this collection, the colors are sweet and every card here is pretty!
Audrey Pettit said…
Wow, wow, WOW! I am in LOVE with your cards, Stella! Beautiful papers and colors, and beautiful designs! I am smitten with the gold!
These are so pretty, love the colors!