Skip to main content

City Crafter #285

Good morning!

We are having a brand new 
challenge at the City Crafter. 
Today Marina is our host and
she picked the theme:
"Creatures of the night".
And she asks us to use an owl, 
a fox, a bat or something spookier
 on our card or project:



(photo credit)


I went with the fox.
But gave the theme a twist
And made a card as bright as daylight...




I am addicted to this cutie from Lawn Fawn;
and gave it bit of color with my pencils.
The sentiment is also from Lawn Fawn
And for once; no sequins but enamel dots :)




Our Guest Designer for this week is 
You can find more inspiration from her and 
 the other team members on our blog.
I hope you will have time to play along; 
the winner will be offered a spot as our Guest Designer.

 Thanks for stopping by;
 have a great day!

Stella


Supplies:
Lawn Fawn stamps and dies:
"Into the woods"
"Penelope's Blossoms"
Simple Stories  "I am" patterned paper
Enamel dots



Comments

Lisette Baker said…
Totally cute. Love the wall with the hearts as the background. I have a deep mistrust of foxes but yours is adorable.
GerJanne said…
Hoi Stella,
zo grappig te lezen en te zien. Ik zie natuurlijk eerst de inspiratiefoto en lees dan dat je iets moet gebruiken, uil, vos, vleermuis of iets anders engs en dan scroll ik naar beneden en zie dat ontzettend schattige lieve vosje! Ik zit hier echt hardop te lachen. Het is een geweldig leuk kaartje en dat vosje is echt om op te vreten, zo cute!
Groetjes,
GerJanne
Sarah said…
Deze is weer heel erg lief ! Mijn kaart voor KKT heeft ook een vosje , hij kan dus ook meedoen met deze challenge .Ik waag het erop ! Morgen zie je hem ! Liefs Sarah
Sarah said…
Bij mij is het ook een lief kaartje en totaal niet eng !!
Ellen said…
We zijn dan wel in Warschau, maar niet uit de verbindingen ;) Wifi in ons appartement en m'n iPad mee, ik ben qua bloggen helemaal up to date. En dus heb ik gisteravond ook al jouw reacties gelezen. Zo lief en gezellig! En nu zie ik dit prachtige kaartje bij jou voorbij komen. Door Mariken ben ik nu ook aan de Lawn Fawn. En ik moet zeggen, dat bevalt eigenlijk wel ;) Jouw vosje is ook weer enig. En die tekst in die banner... geweldig. Heb de set al even gegoogled waar die banner bij hoort. Jammer dat er dan maar twee tekstjes bij zitten. Hadden er van mij wel meer mogen zijn. Maar gaaf is het wel :) Fijne dag!
Dora said…
Inderdaad, net wat Gerjanne ook verteld, Ik zag de inspiratiefoto en dan komt er eens jou lieve schattige vosje. Geweldig!!
Je kaart is prachtig. Mooi ingekleurd. Welke potloden heb je gekozen?
groetjes Dora
Irene said…
BRRRRRRR wat een enge foto maar jouw Mr. Fox is gelukkig super lief, licht en schattig!!!

xx Irene
Ros Crawford said…
Oh this is gorgeous!! I LOVE it!
Inky and Quirky said…
Ah such a sweet card Stella and I agree that fox is sooo cute!
Hugs
Donna xxx
Je@net said…
Super cute, Stella. Een heel leuke kaart geworden!
Joanne kramer said…
wat een leuke kaart! Dat vosje is super! groetjes Joanne
Maria said…
Oh, I am addicted to Lawn Fawn little critters, too! Love the little fox on your card! Wonderful brick background and colorful hearts!:-)
Donna said…
So cute, Stella :)
Lovely colour scheme. X
Kirsty Vittetoe said…
That is absolutely adorable! I am on the same bright side as you! LOL!
Nelleke said…
Wat grappig weer, ik geniet altijd van jou creaties. groetjes, Nelleke
Davi said…
How cute is this Stella!! I love your little fox and the white brick texture!!
Marina said…
I love how you've perched your fox on the sentiment.Pretty colours and a lovely card.
Marjan Küppers said…
Wat een schatje! Snap wel dat je valt voor dit vosje steeds en die kleine hartjes zij er zo lief bij! Leuke embossing achtergrond!
Audrey Pettit said…
Adorable! Love the little fox and love the SS paper you used! The little hearts frame the sentiment so beautifully!
Greta said…
So sweet--love it, Stella!
Andie Miller said…
Your little fox is so adorable. I suppose he looks a bit different at night. Great card and wonderful take on the challenge.
Ilse said…
Wat een lief kaartje, dat vosje en die kleine hartjes... Ik ben weer helemaal fan ;-)
Groetjes
Ilse
Miranda Mols said…
Schattig. Leuke details die de kaart verder vullen.