Skip to main content

World card making day

Hello!


It's World Card Making Day and I had a 
few hours to spend in my craft room. 
I made a christmas card:




I decided to use patterned paper from the Girls'Paperie
 that I hoarded a few years ago. 
To be honest; I had to use it because my stash of papers
 and paper pads is HUGE.
And it really is time to use them :) 
My blue snowflake is not the same shade of blue as 
you see in the patterned paper. 
But it's the best possible match with my colors of blue cardstock.




Have a wonderful weekend!
Stella



Supplies:
Patterned paper from the Girls' Paperie
Bazzil Cardshoppe Icy Mint cardstock
Papertrey Ink Snowflake die
Papertrey ink Sentiment
MFT Stitched Circle die
Paper Smooches star die
Twine & Sequins



Comments

Je@net said…
Wow...wat mooi gedaan, Stella!
Kelly said…
love the red with the pale blue. LOVELY!
!neke said…
Mooie kleuren!
Mooie kaart !
groeten Ineke
Margot said…
Mooi! Gaaf die kleurencombi!
Wat een mooi kerstkaartje! De sneeuwvlok vind ik leuk. Goed om je papiervoorraad eens te gebruiken :)
Ros Crawford said…
It's gorgeous and so you! I've yet to make something ... been working on the thursday club project for days! have a lovely weekend! xxx
Mariken said…
Wat een geweldige kaart, ik ben hier weg van!!
Fijn weekend verder!
Sarah said…
Heel mooi !!! Liefs ☆ Sarah ☆
Ps. Dankzij jou plaatste ik ook mijn emailadres op mijn blog .
GerJanne said…
Hihihi, ja dat ken ik: veel CAS kaarten maken en toch veel papier kopen...
Je kaartje is echt super. Heel mooi die knalrode stella.
GerJanne
Andie Miller said…
Simply sweet and adorable. I really like the pop of red in the star. I've been traveling the internet enjoying World Cardmaking Day rather than crafting... maybe I should get the fingers inky! Thanks for the inspiration.
Irene said…
Exact de kleur is altijd een probleem (tenzij alles SU is natuurlijk) maar hier toch echt te verwaarlozen Stella. Ik vind je kaart enig en heeeeeeeeel verrassend eens iets anders dan veel wit te zien, vaker doen en dan slinkt je voorraad vanzelf!!

xx Irene
Judith said…
Irene heeft gelijk, matchen lukt het vaak beste met uitsluitend SU. Maar toch, ik vind dit ook super mooi bij elkaar! Echt weer een Stella-kaart. Lichtblauw met rood is echt een top combi. Net als mijn Greengate mok.
Gistermiddag was ik even in Zwolle met een vriendin. Wij wilden ook mijn favoriet winkeltje bezoeken, blijkt het niet meer te bestaan. Zó jammer, waar moet ik nu mijn lievelingsmokken kopen?

Lieve groet,
Judith
Maria said…
Gorgeous snowflake with pretty red star! Happy World Card Making Day, Stella!!!
Inky and Quirky said…
Beautiful and classy just like you Stella ;) why do we all hoard the paper? Silly isn't it how using a pair of scissors on it seems so drastic!
Hugs
Donna xxx
Sue Lelli said…
Just BEAUTIFUL! It's one of my FAV Stella color combinations!
Davi said…
Beautiful Stella, I love the color combo for Christmas! Cools snowflake too :)
Mona Pendleton said…
Super cute Holiday card Stella! Love the beautiful layered snowflake!
Lisette Baker said…
Adore these two colours together, great card.
Ilse said…
Wat is deze weer mooi! Ik heb hier ook een berg liggen ;-) Ik gebruik het ook niet zo veel maar ik kan er niet aan weerstaan als ik het in de winkel tegen kom.
Groetjes
Ilse
Miranda Staring said…
Geweldige kaart Stella. Mooi toch hoe jij met weinig altijd van die gave kaarten maakt. Ik ben fan, maar dat wist je al. XX
Ellen said…
Prachtig! Helemaal niet storend dat het blauw net iets anders van kleur is. Mooi designpapiertje trouwens.
Marjan Küppers said…
Ik vind de tint iets anders juist wel mooi, zo pot de ster van je achtergrond! Erg mooie kaart, Stel, die rode ster en het rood/witte twine matchen prachtig met de tinten blauw en wat een mooie tekst!
Audrey Pettit said…
I do love that paper, too! I think I'm still hoarding some of the same collection myself! This is so pretty, Stella! Loving that layered snowflake with the red star in the center. That is so eye catching and fun!
Gerdine said…
Dze dag is echt helemaal langs me heen gegaan 😕. Mooi kaartje, echt kerst, maar met een twist!
Greta said…
Oh wow--Stella! Such a gorgeous card--love the red & aqua & star with the snowflake!
Thea said…
Ik vind je kaart helemaal geweldig! Ik heb mijn paperpads allemaal uitgezocht. Papiertjes die ik misschien ooit (!!!!!) nog eens wil gebruiken bewaard.... en de rest gedumpt bij de 2 buurmeisjes. Drie meisjes blij dus, ha ha!

Liefs Thea
I, too, have hoarded patterned papers from Girls' Paperie, and so, so many others. :-) You're right: time to use them! I have not allowed myself to buy any more patterned paper, for that very reason.

And, after my recent shopping spree of buying older stamps, I must buy no more until 2016, at least! Hee hee

Love your simple, sweet style, Stella. My 'starry' friend. <3