Doorgaan naar hoofdcontent

City Crafter #300

Hello and good morning!


It's my turn to host this weeks' 
challenge at the City Crafter
I choose the theme:
"Polka Dots"
Create a card or project and add 
polka dots to your project.
( Patterned paper, stamps, etc)



(photo credit)

Patterned paper with golden dots:





I like the combo of gold and black:




This is also the last week for our 
Special Guest Designer
 for February: Andie Miller
Andie it has been fun and a honor to have you!

You can see more of her lovely cards on her blog

Looking for more inspiration?
You can find more inspiration from our 
Special Guest Designer and 
 the other team members on our blog.
Thanks for stopping by!


Stella


Supplies
Papers:
My Minds Eye "On Trend"
Bazzil Cardshoppe Black
Other:
Papertrey Ink birthday die
Sequins




Reacties

Sarah zei…
Leuk kaartje . Dots , tof onderwerp misschien lukt het me nog eens om mee te doen ! Liefs Sarah
Ellen zei…
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Ellen zei…
Dots! Ik doe mee! Heb net vandaag een kaartje met dots geplaatst, dat ga ik vanmiddag linken bij CCCB. Jouw kaartje met gouden dots... prachtig! Zwart en goud zijn echt heel mooi samen. Wat dapper dat je zo aan het ruimen bent geweest. Maar het klopt, ook ik heb heel veel spullen, papierblokjes, stempels, embellishments noem het maar op, waar ik nooit (meer) wat mee doe, Heb ooit al eens wat verkocht via Marktplaats. Moet misschien toch weer eens kijken wat er weg kan. Kan ik van de opbrengst weer nieuwe dingen kopen ;)
Je@net zei…
Leuk thema en een pracht van een kaart, Stella. Zwart met goud...altijd goed en geeft net dat beetje chique eraan!
Greta zei…
I have that paper, but hadn't figured out how to use it. Thanks for the inspiration, Stella--striking & beautiful!
Mariken zei…
Ook ik val in herhaling hoor...maar tja...wat je maakt is ook echt eindeloos mooi! Ik bewonder de eenvoud, vind je kaartjes daar echt in uitspringen! Top!!
Ros Crawford zei…
The simplicity of this makes is so powerful and stunning! Beautiful card!
Prachtig! De stippen doen me denken aan confetti, zo feestelijk, en door het goud met zwart ook nog eens heel stijlvol! Gaaf!!!
Davi zei…
I love dots and your card just makes me happy Stella, Great one :)
Audrey Pettit zei…
Oooooh, I love the gold and black, too! And SO love the polka dots! This is fabulous, Stella!
Maria zei…
Oh, look at all those fun gold polka dots...super card, Stella! Wonderful bold birthday die cut, too!
Ja, ik houd ook wel van deze kleuren samen en zeker met wit gecombineerd. Dit is weer een plaatje!! Je kaartjes zijn echt designkaartjes!
It is a pretty one Stella!
Kelly zei…
love it. black and gold is always a winner!
Andie Miller zei…
Some more gold, black and white! Your card is fantastic and makes me unreasonably happy! Thank you ever so much for the opportunity to guest on your challenge blog! Your kind words of encouragement were a joy to me. It has been my pleasure to keep such creatively inspirational company this month!
Cornelie zei…
Prachtig kaartje, erg chique met deze kleurencombi. Mooi weer Stella!
Beautiful and so very CAS ! Cant beet a touch of gold and I really love your theme this week this si stunning.

Marie
Thea zei…
Ik vind het een hele stoere uitwerking in deze kleurencombinatie!

Liefs Thea
xx
Marina zei…
The black, white and gold combo gives a fabulous celebration feel to your versatile birthday card.
Prachtig! Goud wordt steeds meer mijn favoriete kleur!
!neke zei…
Prachtig !
Is weer een plaatje!
Ilse zei…
Wat een topper ook weer, zo mooi deze combinatie!
Polka dots, helemaal mijn ding ;-) nu nog even de tijd vinden om een kaartje te maken...
Groetjes,
Ilse
Super cute card Stella! Love all the polka dots!
Judith zei…
Toen ik de inspiratiefoto zag, had ik direct Greengate voor mijn ogen (-;
Ik hoop nog mee te kunnen doen aan deze leuke challenge.

Jij hebt weer en prachtig werkstuk gemaakt. Clean and beautiful!