Doorgaan naar hoofdcontent

Double D challenge

Hello!

I am here to enter a card for the current Double D challenge.
I found this challenge through my dear friend Ros.




We're supposed to add pink hearts to our project.
I kept it simple; and added just one :)




The wreath die-cut was a gift from Gerdine and I love it.
Neutrals with a small touch of white and pale pink.
A small card; inside I wrote a 
personal note for a dear friend.




Thanks for stopping by!
Stella


Supplies:
Papers:
Bazzil Cardshoppe Taffy and Pale Rose
The wreath was a gift
Other:
Heart punch
Rhinestones






Reacties

Mariken zei…
Wat een prachtkaartje Stella, zo mooi! Ik kan me voorstellen dat je verkikkerd bent op de gift van Gerdine! Dat is echt iets voor jou! Dank je wel voor je lieve reactie op mijn kaartje, het gaat gelukkig beter met mijn Sam!! Liefs en fijne avond!
Darlene zei…
WOW! Simply BEAUTIFUL!!! Thanks so much for joining in the fun at Double D Challenges! We hope you’ll come back often.

Darlene
DOUBLE D
DAR’S CRAFTY CREATIONS

Ellen zei…
Zo mooi! Die krans van Gerdine is echt prachtig! Je hebt ook zulke schittetende tinten gebruikt. Ik vind het een beauty. Of zoals ze hier in Florence zouden zeggen: een bellezza :)
Andie Miller zei…
You are the queen of clean and simple in my book. I simply adore this card. I may have to lift it and the idea if sending a heartfelt note on the inside to a dear friend. Wonderfully inspiring.
Je@net zei…
Een krans, een hart, een stikrand en twee pareltjes en toch is het helemaal af. In al z'n eenvoud een pracht van een kaart. Zo knap gedaan, Stella!
Irene zei…
Als ik Double D lees moet ik steeds aan een BH-maat denken Stella *lol*! Je kaart is heel lief in dat beige met het zacht roze hartje!

xx Irene
GerJanne zei…
Heel mooi kaartje en zo fijntjes! Geldt het voor jou ook dat je vaak meer aan het denken bent dan aan het maken, bij CAS kaarten??
Groetjes,
GerJanne
This is so pretty, Stella!
Nelleke zei…
Hihi ik dacht wat gaat er komen? Veel roze? Nee gewoon 1 hartje, het lijkt wel op een echt snoepjeshart. De tekst erop ontbreekt. Gaaf gedaan. groetjes, Nelleke
So pretty Stella! Love the heartwreath!
Greta zei…
Another fabulous CAS card, Stella! That is an incredible wreath die--might have to look for it!
Danielle zei…
Ik vind het zo knap dat het jou lukt met zo weinig materiaal zo'n prachtige kaartjes te maken! De kunst van het weglaten.... Prachtig gedaan!!
Joanne kramer zei…
Mooi en lief deze kaart! groetjes Joanne
Thea zei…
Mijn eerste gedachte bij deze kaart was "aaibaar" waarom? Vanwege de kleuren, prachtige zachte combinatie. Beauty!

Fijn weekend!
Liefs Thea xx
Ros Crawford zei…
Oh it beautiful!! Beautiful colours and the wreath is so pretty! I'm so glad that you played along with us at Double D challenge Stella ... Thank you and have a wonderful day!
Happy Dance zei…
The cardstock you've chosen for your base and focal panel is perfect. What a great color! It really showcases your wonderful CAS design. Really gorgeous card. Love that wreath and single heart. Bev
Audrey Pettit zei…
Very sweet, Stella! Love the serene feel to this, and love the wreath surrounding the one pink heart!
Ilse zei…
Oh Stella, deze kaart is prachtig! Heerlijk Cas, ik ben weer helemaal fan (maar dat weet je ondertussen wel hé)
Fijn weekend,
Ilse
Mooi is de stans, inderdaad wel iets voor jou! Prachtige kaart! Zoveel eenvoud en zoveel effect.