Skip to main content

CAS(E) this sketch #167

Hello!

Geesh the weekend is almost over.....
Today we are enjoying a bit of spring;
a bit of sun and the temperature is getting better:) 
Yesterday I spent the day with Thea 
at the Art Specially. An annual craft show
 for stampers; we had a wonderful day.

For me the countdown has begun...
within 10 days I will be with Ros in Liverpool;
I can hardly wait!

On to my card; based upon the 
 current sketch at CAS(E) this Sketch




Made with my favorite shades of ink:




It was quite difficult to get a decent 
photo of all three colors.
But this is the best one I have:




Thanks for stopping by!
Stella

Comments

Margot said…
Dit is prachtig Stella!
Ellen said…
Prachtige kaart! Weekenden zijn op de één of andere manier altijd te kort. Balen is dat. Gaaf zeg, dat je naar Nijkerk bent geweest. En wat spannend dat je binnenkort naar Ros in Liverpool gaat. Zo maar? In je eentje?
GerJanne said…
Ha Stella,
wat een prachtige kaart en wat gaaf dat je met Thea naar de Art Specially bent geweest! Staat ook op mijn verlanglijstje. Weekenden, tja, ik werk er twee in de maand en vindt het dus heerlijk om soms door de week bijna helemaal vrij te zijn! En Peter werkt de vrijdag nooit...dus dat is altijd een soort van extra feestdag ;-)
Groetjes,
GerJanne
Je@net said…
Prachtige kaart, Stella. Een erg mooie uitwerking van de sketch.
Geniet nog even van het staartje van dit weekend. Echt een heerlijk lenteweer!
Sue Lelli said…
LOVE the music banners, the colors, and the sequins! Pretty card!
Greta said…
Love the ombre musical banners--great use of the sketch, Stella! How exciting you & Ros are going to see each other again--I know you'll have so much fun!
Joanne kramer said…
Wauw, weer heel mooi! Groetjes Joanne
Thea said…
Leuke uitwerking van de sketch Stella! Er komt hier totaal niets uit mijn handen .... balen. Maar komt vast goed.
Het was supergezellig gisteren op de AS wat een leuke beurs voor ons stempelaars, volgend jaar weer :-)
Mijn mooie rozenstempels staan inmiddels op de plank, nu nog iets er mee maken. Maar zoals je weet als het lekker weer is kruip ik niet in mijn "hok".

Tot dinsdag,
liefs Thea
xx
Wat een leuke kaart Stella, mooie tintjes stempelinkt. Leuk dat je genoten hebt in Nijkerk. Ik ben vandaag geweest en volgens mij droom ik er vanavond nog over zoveel indrukken heb ik weer opgedaan ;p
Lieve groetjes Miranda
Gerdine said…
Leuk gedaan met die notenbalken!! Die Art Specially lijkt mij ook zo leuk, wie weet, volgend jaar!
Dora said…
Mooie kaart gemaakt.
Wat leuk dat je naar de beurs bent geweest. Ik wilde ook wel maar helaas dit weekend (dit jaar) lukte het even niet. Zo jammer. Maar ja, volgend jaar maar weer....
Wat leuke spullen kunnen halen daar?
Maria said…
Love those beautiful music banners in lovely color, Stella! Glad you had fun at the art show! And, I know you are looking forward to your visit with Ros...how fun! Take care and have a great week!
Rhodé said…
Mooie uitwerking, Stella. Prachtige kaart!
Mariken said…
Oh, heerlijk he, zo'n dagje naar de Art Specially, dat is zo echt "uit"! En wat spannend dat je naar Liverpool gaat, en Ros ontmoeten.
Je kaartje is prachtig, zoals altijd, zo mooi van kleur en helemaal in balans. Fijne dag!
Danielle said…
Heel mooi kaartje, die kleuren zijn zo prachtig bij elkaar.... Erg leuk gedaan weer Stella! Leuk dat je naar de Art Specially bent geweest, stond bij mij eigenlijk ook op het verlanglijstje om daar eens naar toe te gaan.... Weer een jaartje wachten ;-) En super dat je alweer kunt aftellen naar je volgende uitje!
Ros Crawford said…
Oh it's gorgeous! Love those dies!! See you soon.... Yay!
Marjan Küppers said…
Mooi die drie golvende muzieknotenbalken in drie tinten! De sequins en het sterretje maken het af.
Hoor dat het enorm druk was zaterdag, maar jullie hebben zo te lezen een top dag gehad. Ik was er zondag ook en al net zo genoten!
Audrey Pettit said…
Sounds like you had a wonderful weekend, and some super fun plans coming up! How awesome! And LOVE your card! The wavy music notes are fabulous, and I love the gradient of color on here!
Leigh Penner said…
Oh, this is so pretty! Wonderful take on the sketch!
Renate said…
Ohw, wauw!!! Dit kaartje is zó mooi.
Je hebt een lekker frisse kleurencomi gebruikt.
Het lijkt me wel heel spannend om in je eentje naar Liverpool te gaan.
Heel veel plezier.

-xies- Renate.
Kara Lynne said…
Such pretty colors and what a great idea to use the music staffs for the banners.
Patti said…
Oh I love this!! such a sweet and simple card!! Beautiful colors!

Patti
Chrissy Larson said…
Such a sweet musical card! Love it!
Andie Miller said…
Such a subtle design, but so pretty. Fantastic card, Stella. I will wish you and Ros such fun when you get together. May your days be shiny and fun.