Doorgaan naar hoofdcontent

Birthday girl

Hello!

I hope you are all well!
We had the most amazing spring weather
 with lots of sunshine and perfect tempratures.
 But the weatherforecast says that 
it will be less warm and clouded again....

Spring is a busy season;
besides my full time job 
I spend a lot of time at our 
allotment and garden.
Planting, watering, weeding..
There is always work to do :)

On top of that I need
 a LOT of birthday cards.
I made this one for a little girl:




The cutest papers from Crate Paper
which I bought at Bij Oma Dee.
I used a simple design because
these papers speak for itself:




Thanks for stopping by!
Stella

Reacties

Danielle zei…
Hoi Stella, zou het kunnen dat er iets mis is gegaan met het plaatsen van de foto's? Ik zie ze namelijk niet ;-) Groetjes en een fijne avond, Danielle
Je@net zei…
Ja, alleen twee kruisjes. Ik kom morgen nog even een kijkje nemen!
GerJanne zei…
Ik zie ze gelukkig wel! heel gaaf kaartje. Enig papier!!
En ja wat was het lekker buiten! Groot gelijk dat je ervan genoten hebt.
Groetjes,
GerJanne
Thea zei…
Ja nu zie ik ze wel, eerder op de avond inderdaad niet. Wat een superlief kaartje voor een meisje.

Tot snel,
liefs Thea xx
Ellen zei…
Super cute! Heerlijk hè, dat mooie weer?! Ik kan daar zo van genieten. Thuiskomen uit school, deuren open en buiten zitten. Liefst dan ook nog 's avonds de bbq aan. Je kArtje is weer een plaatje. Leuk designpapier, dat verder inderdaad niet veel nodig heeft. Maar natuurlijk wel die ene sequin ;)
Marit zei…
Je zou toch geen papier meer kopen hihi😉. Wat een schat van een kaartje weer, superlief die zachte kleurtjes! Fijn weekend, lekker lang, ik hoop dat je leuke plannen hebt!
Greta zei…
Those papers are just too cute--love your sweet card, Stella! PS--Were you surprised to have a card from me when you got to Ros'? Hope you like it!
Mariken zei…
Ik zie ze nu ook! En wat is het een schattig kaartje! Dat papier heeft inderdaad niets meer nodig, is helemaal goed zo!! Geniet nog ff van het mooie weer, zo lekker!!
Bij Oma Dee zei…
Wat een leukerd Stella! Ik heb toch al heel wat baby-papier voorbij zien komen, maar deze is toch wel een van mijn favorieten.
Danielle zei…
Heel schattig kaartje, het papier heeft inderdaad niet veel meer nodig! Erg mooi weer Stella!
Ros Crawford zei…
Hello sweet friend ... I'm still catching up with things and the week has gone so fast! Love your pretty card it's so cute! Did you see my tulips? Aren't they wonderful! Alas all the cheese is now gone...

Have a beautiful weekend ...xxx
Sarah zei…
Mooi! Zo zacht! Geniet van je tuin!!
This is super sweet Stella!
Wat een leuk papier! Leuk om te zien dat een kaartje ook mooi is zonder tekst.
Judith zei…
Jaaa, daar is dan de eerste kaart met het leuke papier! Voor zo een paper pad moet je gewoon een uitzondering maken, toch?!
Enig is het geheel!

Lieve groet, Judith
Andie Miller zei…
Those papers do speak for themselves! The cute little lion was meant to be a focal point. Great card!
Sue Lelli zei…
Cutest card for a little girl EVER!
Audrey Pettit zei…
Awwww, that is SO sweet!
Schattig met die zachte kleurtjes en lieve diertjes, helemaal goed voor een babykaartje!