Skip to main content

Stripes

Hello! 

Yesterday I attended a workshop handlettering
 with Ellen, Inge and Sandra
Mariken had to cancel the workshop 
due to sad circumstances.
The company of these three was great
 but the workshop was a bit disappointing; 
we paid too much and got less...
But we're lucky to have You Tube; 
we will work it out at home:)


I needed a card to thank a sweet friend.
At the moment I have a lack of inspiration..
Finally I came up with blue, stripes and
a handlettering stamp:




A sequin to add a bit of bling and some hemp cord.
CAS in my favorite colors:)




Thanks for stopping by!
Stella




Comments

Sarah said…
Wat een super mooi kaartje.
Ik ontmoete Mariken en Ellen al twee keer bij Elke in Antwerpen, maar jou wil ik ook zo graag eens in het echt zien!
Ja ik ben bij gekomen. Heerlijk een weekend met niets te moeten. We keken gisteren gezellig naar de rode duivels, vandaag een wandelingetje met oma. En terwijl mijn boys mooi speelden, kon ik wat freubelen en daar laad ik zo van op!
Want er wacht nog een drukke eindspurt met in de week nog veel af te maken en afspraken,een druk weekend en dan nog 4 gevulde dagen en dan is het eindelijk grote vakantie. Xxx
Marfien said…
lief kaartje, snel klaar als je weet wat je wil, maar ja , het idee hè
dank voor je tip van de stempels met bijpassende stansjes, die liggen nog los in een laatje (wel in de oorspronkelijke verpakking)
Je@net said…
Wow....wat ontzettend mooi gedaan, Stella. Prachtig!
Mariken said…
Hey Stella,
Dank je wel voor al je lieve reacties,wat doet dat goed! Jouw kaartje is, zoals altijd, weer echt prachtig, ik geniet hiervan! Heb Ellen nog niet gesproken over de workshop, ben erg nieuwsgierig! En...als je ooit Cats on Appletrees wil beestellen, dat gaat prima vanuit Duisland. Verzendkosten 4,50, na 3 dagen in huis en heel de collecte...gevaarlijk dus. Bij Da Wanda, Cats on Appletrees...liefs, xx
Mariken said…
Hihi collecte=collectie, beetje te snel getypt...
Marit said…
Oeh, ben benieuwd van wie je de workshop had, ik heb er volgende week vrijdag ook eentje.... Je kaart is weer prachtig, as usual!

Fijne avond, liefs, Marit
Ellen said…
Geweldig kaartje! Met een handlettering stamp, hahaha! Hoe verzin je het? Dacht nog even dat je de tekst in de trein gemaakt had ;) Was echt wel heel gezellig gisteren. Tot gauw xxx
GerJanne said…
Wat een gaaf kaartje. Ik heven dat je zelf aan het schrijven was geweest na je workshop. Maar nu begrijp ik waarom Ellen zei: laten we de workshop maar vergeten... laat ik nu toch denken dat het ze het niet leuk vond ...
Groetjes,
GerJanne
Mac Mable said…
The most gorgeous and classy card, absolutely love it. Sorry about your workshop day x
Greta said…
You have such a wonderful style, Stella--LOVE this clean, fresh, beautiful card!
Joanne kramer said…
Super mooie kaart! Groetjes Joanne
Marjan Küppers said…
Mooi komt deze stempel uit tegen de zachtblauw gestreepte achtergrond! Gave kaart Stella!
Las al bij Ellen dat de workshop teleurstellend was, zou toch bij zo'n winkel niet mogen eigenlijk. maar inderdaad is er op het internet ook erg veel te vinden aan filmpjes en tutorials.
Caroline Spaans said…
Hallo Tessa,

Wij waren zaterdag ook op de handlettering workshop en net zo teleurgesteld als jullie. Zoals jouw kaartje is geworden dat hadden we gehoopt uit de losse pols te kunnen schrijven :):)
Ik heb een mail geschreven scrapdelight want ook zij zullen niet blij zijn met onze teleurstelling.

grt, caroline
Mona Pendleton said…
So very pretty Stella! Love the little bow an framed sentiment!
Maria said…
Beautiful CAS card, Stella! Very lovely font with the sentiment! Love the stripes, too!
Margot said…
Wat een prachtige kaart!!!
Nota Bene said…
Hé, wat jammer dat jullie workshop zo tegenviel, want handlettering is eigenlijk echt wel leuk (vind ik toch, maar ik ben dan ook lettergek natuurlijk). Hopelijk vind je toch nog eens een andere workshop, waar je wél met een goed gevoel en veel creatieve ideeën weer naar huis kan gaan.
Groetjes, Nele
En ik maar denken dat je zelf zo mooi geletterd had! Jammer van de workshop.. nu begrijp ik ook de opmerking van Ellen. Maar jullie hebben het vast heel gezellig gehad en inderdaad op Pinterest en you-tube zijn heel veel leuke voorbeelden te vinden! En anders komen jullie gewoon een keer gezellig bij mij! Je kaartje is in ieder geval geweldig mooi, who needs handlettering with a stamp like this?!
Jammer dat de workshop tegenviel Stella. Je kaart is erg mooi vind ik.
Lieve groetjes Miranda
Sue Lelli said…
What a Beautiful card with your blue stripes and lovely sentiment! Anyone would be happy to receive this beauty I. The mail!
Davi said…
I love stripes, this is beautiful Stella, I love the center sentiment :)
Andie Miller said…
I know that sense of disappointment when a class doesn't quite make it to our expectations. You're right though, just use the disappointment to respond in inspiration. Your card is definitely inspired, love those stripes which work very well with the hand lettering stamp. Can't wait to see the results of your class.
Ros Crawford said…
So sorry your workshop was a let down but your card is magnificent! Stunning colours and the hemp goes so very well with that colour!
Audrey Pettit said…
Oh, I love this so much! Beautiful!
Sorry to hear about your disappointing class, though. At least you got some good girlfriend time in!