Doorgaan naar hoofdcontent

City Crafter #329

Hello and good morning!

It's my turn to host this weeks' 
challenge at the City Crafter
I choose the theme:
"Turning a new leaf".
I am asking you to add 
a leaf or leaves to your project:



(source)


I used a leaf die (Papertrey Ink) to add a 
bit of dimension on a wedding anniversary card:





It's a pop of blue paired up with
vellum,white and silver polka dots.
I couldn't capture the silver dots on my photo;
in real it looks much more sparkling:




We are having Agnes
 as our Special Guest Designer.
You can see more projects from 
Agnes and the other team 
members on our blog.



Thanks for stopping by and have a great day!

Stella

Supplies:
Polka dotted vellum and sentiment are from SU.

Leaf die from Papertrey Ink 
sequins and wooden heart from my stash





Reacties

Rhodé zei…
Prachtig kaartje! De kleine details maken het helemaal af!
So pretty Stella! Love all the polka dots! The pop of blue and little heart add such a nice touch!
Joanne kramer zei…
Heel mooi! Groetjes Joanne
Je@net zei…
Wat een mooie kaart is dit, Stella!
Danielle zei…
Prachtige kaart en leuke challenge, gelukkig kom ik op tijd terug om mee te doen ;-)
Ros Crawford zei…
This is so pretty Stella... lovely font on that sentiment too!
Kelly zei…
such a pretty card!
Mac Mable zei…
So very beautiful. Love the colours together and the layout is gorgeous. A real special card x
Nota Bene zei…
Dit is een heel mooie kaart! Leuk met die blaadjes alleen in de hoek, dat geeft meteen extra reliëf. Ik weet niet of ik het zal halen om mee te doen met de challenge, maar ik doe mijn best...
Groetjes, Nele
Ellen zei…
Prachtig! Super is de combinatie van het vellum met de zilveren stippen en de blauwe blaadjes. Hele stijlvolle kaart
Maria zei…
Love all the polka dots and vellum for your gorgeous anniversary card, Stella!!
GerJanne zei…
Super kaartje Stella! Subtiel en fijntjes...leuke challenge ook.
Ciao,
GerJanne
Andie Miller zei…
The blue leaves simply make this card spectacular. Not sure I would have thought it up, but it is perfect. Your genius showing through. Great challenge and wonderful card too.
Andie Miller zei…
The blue leaves simply make this card spectacular. Not sure I would have thought it up, but it is perfect. Your genius showing through. Great challenge and wonderful card too.
Renate zei…
Wauw!!! Je kaartje is echt prachtig. Het is een heel goed voorbeeld, dat we bij blaadjes niet meteen aan de herfst hoeven te denken. Het gaat ook heel goed voor andere gelegenheden.

-xies- Renate
Dora zei…
prachtige kaart!
Mag ik vragen hoe je vellum vast plakt? want als ik dat ga gebruiken zie altijd de lijm of plakrand. of vraag ik nu iets heel stoms?
Mariken zei…
Heel erg mooi, zilveren stippen, vellum en de lichtblauwe blaadjes! Subtiel en prachtig!!
Kara Lynne zei…
I love your modern card with the large polka dot background and that lovely sprig sprouting from the corner! It's a beautiful anniversary card!
Sarah zei…
Deze week weinig fut om te bloggen. Gewoon te warm! Maar ik dacht net, ik zal eens naar de nieuwe opdracht kijken van CCCB. Wat een leuke weer! En wat zie ik, ik won bij de vorige. Mijn dag kan niet meer stuk!
Jouw kaart en gekozen opdracht is top!
Lieve groetjes
Schlicht und elegant, einfach wunderschön!
Lieve groetjes Elisabeth
Marina zei…
The leaf adds perfect extra interest to this elegant card - love the little gems with the spots.
Audrey Pettit zei…
I love the vellum on here! It's so fun with the dots, and so elegant, too!
Judith zei…
Mooi, mooi, mooi