Skip to main content

Birthday cards

Good morning :)

Geesh we had a lot of rain and autumn defintely has arrived!
Time to stay inside and keep myself busy in my craftroom:)

I made two birthday cards and used one stamp set and the 
coordinating dies. It's funny to see how these cards turned 
out different. On my first card I used the stamps and on 
my second card the coordinating dies:






The first one is quite feminine:




But I think the second one is perfect 
for a masculine birthday card. 
The little silver garlands were a gift 
from my dear friend Ros



Thanks for stopping by; 
enjoy your day!
Stella


Supplies:
Bazzil cardstock from Bij Oma Dee
Stamps & dies:
Papertrey Ink 
Ink:
Papertrey Ink
Lemon Tart, Sweet Blush & Raspberry Fizz




Comments

Cornelie said…
Mooi, allebei, en de tweede zou je zo naar mij mogen sturen hoor. Erg mooi met deze kleurtjes en het sprekende zwart...ben nog niet jarig...en ik ben geen man ;-)
Joanne kramer said…
Super mooie kaarten! Groetjes Joanne
Ros Crawford said…
They are beautiful! I love the frames and the second card - how you used those little silver pieces is genius!
Gerdine said…
Jullie hadden vast de regen die wij de dag ervoor hadden :)
Erg gave kaarten! Perfect ook voor series!
Je@net said…
Wauw...vind ze allebei prachtig, Stella!
Thea said…
Twee prachtige verjaarskaartjes! De onderste vind ik het mooist maar dat komt door de kleuren.

Fijn weekend en tot dinsdag zin in!

Liefs Thea
xx
Sarah said…
Mooi Stella. Mijn favoriet is ook de onderste. Hier heeft het ook zoveel geregend!! Fijn weekend!
Danielle said…
Heel mooi Stella.... wat een geweldige birthday stans, je hebt mooi, mooier en deze vind ik dan mooist ;-) perfect verwerkt, echt jouw stijl! Ik ben bijna blij dat het herfst is nu we weer van je kaartjes kunnen genieten ;-)
Dora said…
Twee mooie kaarten!
Audrey Pettit said…
SO beautiful! I LOVE your little party banners on these!
Ellen said…
Twee prachtige kaarten! Hoe gek ik ook op stansen ben, als ik moet kiezen ga ik in dit geval op de gestempelde versie. Komt vast door mijn 'femine' kant ;)
Beautiful cards Stella, you're fast becoming the Queen of CAS ;)
Hugs
Donna xx
GerJanne said…
Hoi Stella, wat een mooie kaartjes allebei. En of die ene voor een man zou moeten...nee, maar kan wel.
En ik denk dat we boffen hier op Terschelling, als ik lees wat jij schrijft.
Morgen weer naar huis, jammer dat het voor in is.
Groetjes,
GerJanne
Maria said…
Beautiful CAS birthday card, Stella! Love the birthday die and wonderful fun banner!!
Sarah said…
Lieve Stella, ik heb jou reactie met veel plezier gelezen. Heerlijk!
Bij mij belandt er eigenlijk zelden iets in de prullenbak. En als het er toch in belandt, dan vissen de kinderen het er wel weer uit om er toch iets mee te doen. Als is het voor de jongste om er wat rondjes uit te ponsen of er iets uit te knippen. 😊 Fijn weekend
Mona Pendleton said…
Both cards are so pretty Stella! Love the fancy garlands and sequins scattered about!
Marjan Küppers said…
Heel mooie kaartjes allebei! Leuk om te zien wat voor verschillende dingen je maakte met deze set. Bij de tweede zijn die mini serpentines zo schattig! Je zou hiervan ook leuke shakercards kunnen maken.
Prachtige kaartjes! Het zijn net schilderijtjes met het frame erom. Ik val het meest voor het vrouwenkaartje, roze en geel, daar wordt je vanzelf blij van!
Rhodé said…
Mooie kaartjes! Zeker ook bij die tweede kaart heb je de slingers zo leuk gemaakt! Ik vind de kleurencombi ook mooi.
Andie Miller said…
You are so right, they are very different even though they have the same elements. I love to see how to turn different card designs from feminine to masculine. So prety and handsome.
Greta said…
I love them both, Stella--great design! You're right--2 different looks between the stamps & the dies!