Skip to main content

Simple things

Will always be my favorite. 
I love a card with lots of white, a touch 
of colour and using a few dies:)

A few weeks ago Judith and Miranda
were here. A fun day filled with lots 
of chatting, laughing and spending 
time together. 
Judith brought a few dies 
from Alexandra Renke along.
 I immediately fell in love with
 the simple and definitely stunning design.
I didn't finish the card until yesterday. 
I am just not productive when I'm crafting 
with friends; we are always running
 out of time:)

At first I wanted to add all kinds of things.
But during the process of making this card nothing 
could please me. In the end I decided to use the 
die cuts and added a sentiment:




I have lots of ideas for this 
years' christmas cards in various designs. 
But I really like this simple design. 
I didn't even add a piece of twine LOL! 
And there are more christmas cards
 coming soon:)




Thanks for stopping by; enjoy your day...

Stella


Supplies
Bazzil Cardshoppe Marsmallow white
Dies are from Alexandra Renke
Banner die & sentiment from PTI
Sequins


Comments

Davi said…
What a fun card Stella, the simple red really pops on the white!!
Ellen said…
Echt een beauty! Ik had de stansen van Alexandra Renke al bij Judith gezien. Ze zijn prachtig! Goed dat je ze alle ruimte geeft op je kaart. Zo komen ze goed tot hun recht. Het zal trouwens wel een hele gezellige knutseldate zijn geweest met z'n drieën. Veel geklets en gelach en wat minder geknutsel ;-)
Thea said…
Zo komt Jan Splinter door de winter! Lekker lenen van elkaar en juist zo leuk als het iets is wat een ander niet heeft ;-) prachtig cas-kaartje en leuke stansjes maar mis toch wel je twine hi hi ook al staat het op de foto. Na de cursus van gisteren vandaag lekker niks gedaan alhoewel één kaartje voor m'n tante die volgende week jarig is, ben nog aan het brainstormen voor Martijn!!

Fijn weekend alvast,
liefs Thea xx
Maria said…
Lots of wonderful white with the touch of red, Stella! Looking forward to seeing more awesome Christmas cards from you! Take care!:-)
Sarah said…
Mooi Stella. Daar ben jij echt een krak in: Less is more.
Jouw reactie was leuk om te lezen.
Hier beland echt zelden iets in de papierbak. Vind ik altijd zo'n zonde, komt altijd van pas voor iets voor mij of de kids. Onlangs kreeg ik van Ilse restjes en ik was zo blij als een kind dat nieuw speelgoed krijgt. 😊 Een beetje papier verslaafd! Fijne avond nog! Xxx
Je@net said…
Oooh...dit is gaaf, Stella. Wat komen de stansen zo mooi tot hun recht!
GerJanne said…
Hoi Stella,
eenvoud siert, he? Prachtige stansen en erg leuk je twine! Hahaha, toch echt een soort van handtekening!
GerJanne
Nelleke said…
O, wat bijzonder weer! alleen dacht ik dat ik hem al eerder gezien had? Stom he? Jou pompoenen kaart heb je ook zo prachtig gemaakt, ik vind dat wel heel erg mooi om in wit en zwart te doen. Groetjes, Nelleke
Gorgeous card Stella and I actually think these cards are the hardest to do as the placement has to be spot on, which yours always is of course :)
Hugs
Donna xx
Greta said…
Oh wow--this is so you, Stella! What a wonderful, unique Christmas card!
Danielle said…
Jij hoeft geen afzender op je kerstkaartjes te zetten, duidelijk een Stella! Ik vind 'm echt weer zo mooi! Meer moet het niet zijn....
Margot said…
Prachtig! Al van ver te zien dat dit een 'Stella' is!!!
Marjan Küppers said…
Het twine mis ik zeker niet hier, de mooi gestileerde vormen van de stansen zijn opvallend genoeg. Mooi, mooi!!
Audrey Pettit said…
Very fun! Look at you embracing the red here! Love it!
Ik blijf het knap vinden hoe mooi je de kaarten weet te maken. Zelf hou ik ook erg van veel wit, maar mij lukt het vaak stukken minder :). Echt weer een heel mooi kaartje, leuk met dat roze!
Nota Bene said…
Prachtig die paar knalrode elementen op al het wit!
Groetjes, Nele
Mariken said…
Echt...supersupermooi is dit!! Dank je wel voor mijn verjaardagspostje, zo blij mee!! Thuiskomen, en dan nog zoveel leiev kaarten voor mijn verjaardag...super!!
Andie Miller said…

So simple and eye catching. A out-of-the-box Christmas card. I can't wait to see more from you and be inspired!
De kunst van het weglaten... Ik vind het altijd zo knap zoals jij deze strakke en 'eenvoudige' kaarten weet te maken. Ze zijn altijd helemaal in balans en echt prachtig.
Trouwens heel herkenbaar dat je op zo een gezellige dag niets voor elkaar krijgt. Ik heb ook altijd opperste concentratie nodig om een kaart te maken!