Skip to main content

Lift Challenge #110

Geesh it's Thursday already! 
My eldest sister was here on Tuesday and left yesterday.  
 There is always enough to talk about, a few good laughs
 and enjoying each others' company.

Today I share my take on the current Liftchallenge.
 We're supposed to use the colour of our background 
in our centerpiece and use a watercolour technique:




I made a monochromatic card in 
a soft shade of blue; Soft Sky from SU.
I used a stamp from Different Colours: 
added ink and spritzed my stamp with water.
It adds a watercolour effect.




Patterned paper and cardstock are also from SU.
And the colour is - again - Soft Sky.
And a sequin as a finishing touch:




Thanks for stopping by!
Stella


Comments

Audrey Pettit said…
Really pretty, Stella! Love those flowers in the soft pastel shading! Cool technique with the stamping. The polka dotty background makes me smile, too!
Ellen said…
Prachtige lift! Echt mooi zo, die bloemen. En natuurlijk die ene sequin, die maakt het af. Staat altijd zo mooi bij jou. Ik probeer het ook weleens, maar dan vind ik die ene sequin echt nergens op slaan. Weet ook nooit zo goed waar ik 'm dan laten moet. Dus dan maar niet ;)
Danielle said…
Haha wat Ellen zegt heb ik precies hetzelfde.... hoewel ik nu op mijn liftkaartje èèn enamel dotje heb weten te gebruiken ;-) Je lift is geweldig mooi, prachtige kleurtjes heb je gebruikt en polka dotjes blijven leuk! Ik zag je reactie op mijn kaartje over de muisjes / konijntjes en heb even gecheckt op de site van MFT, zij vinden het toch konijntjes ;-)
Mariken said…
Prachtige kaart, en ik zit te denken aan die ene sequin! Lach me rot om die reactie van Ellen, het klopt wel! Dat komt heel nauw!!!
Ros Crawford said…
It's lovely Stella ... so pretty!
Maria said…
Very pretty blue and polka dots for your wonderful CAS card, Stella!!
Lenet said…
owww mooi!!! Helemaal mijn kleurtjes ook
GerJanne said…
Hahaha, ik las de reactie van Ellen en Danielle en Mariken... en het klopt! Heb je patent op die ene sequin, of zo? Hahaha, het ziet er weer helemaal perfect uit!
Groetjes,
GerJanne
Davi said…
Beautiful Stella, Polka dots Always make me happy :)
Greta said…
Oh wow--so beautiful, Stella! Love the softness!
Je@net said…
Wauw...wat is dít mooi, Stella!
Gorgeous card Stella, such beautiful serene colours too
Hugs
Donna xx
Nota Bene said…
Super! Die kleur is echt prachtig... En ik herken me ook in de reacties hierboven over die ene sequin. Mij lukt het meestal niet om nog één klein detail toe te voegen. Dat laat ik dan meestal weg en het gevolg is natuurlijk dat er toch iets lijkt te ontbreken... Haha!
Groetjes, Nele
Marjan Küppers said…
Mooi is deze kleur is toch! Prachtig kaartje met mooie tere bloemen. De tekst is ook mooi, en natuurlijk die ene sequin, die het afmaakt. Fijn dat je weer meedoet!
Cornelie said…
Helemaal mooi in de kleur, blijft toch een favorietje hoor! Mooi sereen, nix meer an doen!
Dank je wel Stella!!
Marina said…
Really soft and pretty look - beautiful colours.
Andie Miller said…
Soft and pretty - I love me some watercolor, but your monochromatic hits just the same notes. Truly lovely card, Stella. I didn't realize how far behind I had gotten in my blog following. Forgive me and have a wonderful week!
Sarah said…
Perfect! Knap en helemaal af!
Zo lief en zacht.. helemaal Stella!