Skip to main content

Sometimes........

The bin in my craftroom is my best friend :)

Yesterday afternoon I went to my craftroom
 and by midnight the bin was filled to the brim
 and I did not have a card...
Sometimes it seems that you keep on
 picking the wrong colour combos, the
 stamping isn't perfect or there is something
 going wrong in assembling your card.
You get the feeling that nothing is 
working out as planned
This morning I gave it another try.
I finally came up with a colour combo that I liked.
I choose - for a change - some soft muted colours for a 
birthday card:




The layering was a perfect training in patience:)
I stamped the background and added a 
few - almost transparent- enamel dots.
It took me a while but I am happy with the result:




Enjoy your Sunday; thanks for stopping by!
Stella



Supplies:

Marshmallow white cardstock
*
Scene it Celebration & Confetti Toss
dies and stamps from Papertrey Ink
*
Ink from Versamagic:
Wheat, Pixie Dust and Aqua Mist
*
Enamel dots from Gossamer Blue
Twine



Comments

GerJanne said…
Hoi Stella,
ja, schreef ik net op mijn blog, dat een cas kaart eenvoudig an lijken, maar dat zeker lang niet altijd is. En helemaal niet als je het perfect voor elkaar wilt hebben.
Jouw kaartje is weer geweldig. Perfect ;-)

Groetjes,
GerJanne
Margot said…
Die prullebakdagen heb ik ook wel eens ;)
Maar dit is weer een beauty Stella!
Je@net said…
Wow...na alle tegenslag dan toch een pracht van een kaart, Stella. Vind 'm zó mooi geworden in deze kleurencombi!
Mariken said…
Wauw, wat een topkaartje! Prachtig, die zachte kleuren! En tja, mijn prullenbak staat altijd naast me...
Greta said…
Oh my goodness, Stella--you came up with a fabulous card! Gotta say, this is one of my all-time favorite BD cards & you make me put those PTI dies on my wishlist! Hugs, Greta
Ellen said…
Soms is het echt een struggle, het maken van een kaartje. Niets pakt dan uit zoals je het in je hoofd hebt. Herkenbaar. Helaas ;-) Maar ja, daar zijn prullenbakken voor uitgevonden, toch?! Het uiteindelijke resultaat is prachtig!
Such a gorgeous card Stella, I think it looks ice cream colours...yum!
Hugs
Donna xx
Maria said…
Awesome card, Stella! It is so festive with the pretty pastel colors! Love the fun balloons and stars, too!!
Nota Bene said…
Wat een beauty! Deze kaart ziet er echt indrukwekkend uit.
Groetjes, Nele
Heel herkenbaar die struggle (wel fijn om te horen dat ik niet de enige ben! ;-) Maar de voldoening is des te groter als er zo een beauty uit rolt. Prachtig weer!!
De aanhouder wint Stella, dat blijkt maar weer...wat een plaatje van een kaart. Prachtige zachte kleurtjes en heel gaaf centerstuk. Ik ben er weg van.
Lieve groetjes Miranda
Marit said…
Nou, deze is prachtig! En als je de mislukkelingen laat zien weet ik zeker dat ik daar ook wel een paar geslaagde tussen vind zitten😉! Liefs!
Nelleke said…
Als het niet lukken wil met een kaart, baal ik altijd en wil nog wel eens te lang blijven zitten. Dan kan ik er beter uitstappen en later weer eens beginnen. Dit is een mooie kaart geworden en de happy birthday is is ook super. Groetjes, Nelleke
Lenet said…
owww ik vind hem super!! Ik ben een "shabbychic girl" om zo maar te zeggen maar vind de CAS heel mooi. Ik krijg het gewoon niet voor elkaar. Probeer het wel maar voor mijn gevoel slaat het dan helemaal nergens op. Blijf dus maar gewoon in mijn eigen straatje en laat dit aan jou en de anderen over. Top kaartje weer!
Happy Dance said…
Had to blow up the photo of your card, Stella, so I could see all the details. All your patience paid off. This turned out beautifully. From the colors to the dies to the stamped background, everything turned out perfectly. What a fantastic card. LOVE it!! Bev
Davi said…

Wow Stella, that is one gorgeous card! Worth all the time :)
Danielle said…
Wat een òntzettend mooi kaartje heb je uiteindelijk gemaakt Stella!! Ik vind dit er echt èèn uit de categorie niet mooi maar mooist!!!
Kirsty Vittetoe said…
WOW WOW WOW, this is so LOVELY Stella!
Nancy Soetaert said…
WONDERMOOI!!
fijne dag
nancy
Sarah said…
Mooi! Mijn tijd om te knutselen is altijd kort of ergens tussen door. Ofwel komt er vlug( wat dan ook nog varieert ) iets uit of wel leg ik het gewoon weg en komt er een andere moment iets heel anders uit.
Er belandt hier buiten kleine snippers niets in de prullenbak. Grappig hoe iedereen verschillend is 😊
Cornelie said…
Ja, helaas komt het soms uit je tenen! Bij wie niet?! Maar dit is werkelijk een pláátje geworden. En ik vind die stans is zo mooi! Love PTI!! Word toch weer eens tijd dat ik daar ga bestellen....;-)
een bjoetie Stella!
Ros Crawford said…
I'm so glad that you persevered with it because the result is beautiful!! I love every bit of this... Funny I got out my paints and my bin ended up full too with nothing to show!
Marlieke said…
Wauw!!!! Wat een prachtige kaart!!! Echt.....alles klopt. Zo mooi! Zonde dat het eerst allemaal niet lukte. Maar gelukkig ben je lekker doorgegaan want zeg nou zelf; deze kaart is toch gewoon perfect?! Ik zou ' m een ereplaatsje geven!
Mac Mable said…
Wow, what a fabulous card. The colours, the dies and lay out is absolutely perfect. So glad you persevered with this beauty x
Marjan Küppers said…
Zo herkenbaar! Ik heb dat ook, denk wij allemaal wel. maar kijk toch wat er de volgende dag gebeurde! Ik denk dat ik dit een van je allermooiste kaarten vind!
Guten Morgen ;))
Was für eine tolle Karte !! Da passt einfach alles zusammen, Farbe - Idee - Motiv- Ausführung !! PTI sorgt schon für tolle Unterstützung der kreativen Köpfe!!
Ganz liebe Grüsse Elisabeth
Audrey Pettit said…
Omgoodness, this is amazing, Stella! I think you nailed it! This is my new current favorite of yours!
Heel herkenbaar, dat het soms heel wat moeite kost om een kaart te maken. Maar deze is werkelijk perfect! De kleuren, details, de laagjes, echt je kunt trots zijn!
Miranda Mols said…
WAAW, niet aan af te zien dat het bloed zweet en tranen kostte!
Andie Miller said…
Wow, just wow! The soft colors, the perfect assembly of all your images and patterns. This is a fantastic card and one anyone would love to receive!