Doorgaan naar hoofdcontent

Use your paper pads:)

So did I:)

I have a variety of cards to share; 
made with various paper pads.
Somewhere this spring I already sorted
 out and decreased my stash. 
I tend to hold them all but after years of papercrafting
 there will always be something new 
that looks even more gorgeous:) 
And the holidays are a perfect 
reason to use up your paper pads.

The sentiments I used are all from Papertrey Ink.

Here we go! 
Made with papers from Fancy Pants:




Lily Bee designs:






 




Pink Fresh Studio:





That's all for now but
I am still working on more:)


Have a wonderful wekeend!
Stella




Reacties

Thea zei…
Een geweldige serie!!!! Nee je krijgt die kaart niet, voor jou is er een echte "Stella" in de maak.

Fijn weekend!
Liefs Thea xx
Je@net zei…
Goed bezig, Stella. Wat een mooie serie kaarten heb je gemaakt!
Danielle zei…
Wauw Stella, je bent goed op dreef zeg!! Dat komt goed met je kerstkaartenproductie. En stuk voor stuk weer hartstikke leuk. Ik heb nog wat van het pinkfresh studio blokje, nu weet ik wat ik ermee moet doen.... niet te veel :-) Leuke serie!
Sarah zei…
Heel leuk Stella. En natuurlijk begrijp ik jou. De oproep is voor wie wil en kan. Trouwens jouw kaartje dat jij maakte voor mijn verjaardag en boven mijn bed hangt daar zegt ze telkens van : dat is een mooike. ( Wit kaartje met een paar zachte veegjes en turquoise blauwe birthday erop ) 😊 xxxx
Mariken zei…
Wat zijn ze mooi, stuk voor stuk...dat gaat goed met je kerstkaartenproductie! Dat wil ik ook doen dit weekend, m'n kerstpostjes maken...
Fijn weekend!
Mac Mable zei…
Such a classy set of cards. Fun and creative and so very beautiful x
Ellen zei…
Kijk eens even, wat een boel designpapierkaartjes! En wat zijn ze leuk. Dat gaat goed zo met jouw kerstkaartenproductie. Fijn weekend!
GerJanne zei…
Oh sjee, wat gaaf, Stella! Hoe komt het toch dat het er bij jou niet saai uitziet en als ik zoiets probeer het altijd net niet je dat is?
Hoe dan ook: ik ben fan (leuk met dat hertje! Hihihi, snap dat je mijn kaartje daarom ook leuk vond)
GerJanne
Marina zei…
These look great!
Wow now that's what I call eye candy! My favourite one is the first one ;)
Hugs
Donna xx
Greta zei…
Beautiful papers & cards, Stella! I don't intentionally hoard my printed papers--just not good at using them, but you've inspired me!
Joanne kramer zei…
Wauw! Wat een prachtige serie kaarten. groetjes Joanne
Ros Crawford zei…
Beautiful cards!! The first one is my favourite!
Nota Bene zei…
Wat een leuke reeks. Ik denk dat ik me eens door jou moet laten inspireren om wat designpapier te verwerken... Goed idee!
Groetjes, Nele
Kaartenkraam zei…
Ik vind ze stuk voor stuk prachtig. Bedankt voor de inspiratie!

groetjes van Ank
Mooie creaties zijn het stuk voor stuk! De combinatie rood met turquoise die je gebruikte op een aantal ervan vind ik altijd gaaf!
Maria zei…
Wonderful collection of cards, Stella!! What did I do today when out crafting with a friend? I forgot my printed paper pads...sheesh...lol! But, yes, it's time to use them up! Thanks so much for the inspiration!!
That is awesome, I can't tell you how much paper/paper pad I am stacking up, I should use them up instead of buying, thanks for sharing your lovely work!
Rhodé zei…
Jij bent goed bezig geweest! En met dat mooie DP heb je niet veel meer nodig op je kaart!
Heerlijk, zo een rij mooie kerstkaarten!
Lenet zei…
Helemaal geweldig weer en zo lekker crisp zeg maar.
Andie Miller zei…
How inspiring! The patterns are oh so lovely. I like them all and will probably use the idea if I find myself short on cards!
Audrey Pettit zei…
Man, you're killin' it, Stella! Way to use up some of that old paper stash. These are adorable!!