Skip to main content

White Christmas

Hello!


I guess I am not the only one who is knee deep 
in all the Holiday preparations.
I really have no idea what happened 
with the last two weeks :)
Besides applying for a new job (no results yet)
 there was an endless to do list, 
lots of shopping and multiple visits to the post office.

I didn't have much time for blogging; 
 If I have not been around...my apologies.
It's not a matter of interest but definitely not enough time.

All the Christmas cards are sent and 
I want to share one of them.

White on white. CAS. 
A small touch of colour...




A star embossing folder; a tree, a star and some twine.
Less is more; at least for me:)



There is a busy and fun week ahead;
I hope you all have the time and chance to 
enjoy this festive time of the year.

Thanks for stopping by! 

Stella


Comments

Judith said…
Lieve Stella,
gisteren ontving ik toch leuke post!!! ***
Ik was vereerd en vond het zooo leuk! En ik moest grijnzen (:
Waarom? Binnenkort zul je het weten

Ik vind je kaarten van de laatste weken zó mooi!
Jouw eigen, onmiskenbare stijl vind ik prachtig!
Wit, met a touch of colour. Het staat jou, het staat op de kaart - je stijl staat als een huis op een rots! Top.
Toch vond ik ook geweldig, dat je weer eens kaarten met designpapier maakte. Daarin herken ik jouw hand ook.

Fijne start van de week,
hartelijke groetjes,
Judith

(PS: sorry voor mijn afwezigheid hier, ben weinig in blogland zelf te vinden. Ik hou haast de bloghop van Alexandra niet bij... maar ik begrijp dat jij het wel herkent)
Cornelie said…
Hé Stella! Mooi weer deze kaart van jouw hand. Subtiel en stijlvol, nice!
Greta said…
You truly makes less...MORE! I so admire your style, my friend! This is one incredible card--fresh, modern, beautiful!
Mona Pendleton said…
Gorgeous card Stella! Love the embossed background and fancy tree! Wishing you and your family a very Merry Christmas and Happy New Year!
Sarah said…
Mooi Stella. Succes met het vinden van een nieuwe job!
Je@net said…
Weer een prachtige kaart, Stella.
En ook bedankt voor de mooie kaart die ik afgelopen week van jou mocht ontvangen!
Hij is prachtig Stella, het kleine rode sterretje is zo een lief en mooi detail tussen al dat wit. En dat het bloghoppen er soms even niet van komt dat herkennen we allemaal wel. We doen dit natuurlijk wel voor de fun, dus het moet ook geen 'moeten' worden!
Margot said…
Mooi!!!! Fijne feestdagen!
Danielle said…
Prachtig weer Stella!! Dat less is more is echt een kunst, het is me op het kaartje voor jou niet helemaal gelukt.... ;-) Je rode sterretje en het touwtje zijn de onmiskenbare Stella details en maken het prachtig! Ik herken de drukte helemaal.... Heel veel succes met het zoeken naar een nieuwe uitdaging Stella, ik hoop dat je iets heel leuks zult vinden!!
Marjan Küppers said…
Mooie kaart, ik houd erg van wit op wit! het rode sterretje is zo leuk! dank je wel voor je mooie kaart, en je vroeg wat ik vond van je gelli plate achtergrondje ... mooi!
Hier is het ook druk, dus ik heb ook alleen soms tijd voor bloggen, het is niet anders. Alvast fijne feestdagen en ik hoop dat mijn kaartje ook bij jou is aangekomen.
Davi said…
This s Beautiful Stella, I love the white on white, star embossing and pretty tree! The little pop of red is perfect with it :)
Hello, dear Stella! I came to thank the comment you so kindly left regarding my card to the CCCB ... I was very happy and flattered! I wish you and your family a wonderful Christmas and a full 2017 of love and peace!
In time ... your cards are lovely! This with subtle touch of color is precious!
A fraternal hug,
Marlei / Brazil
Maria said…
Love the white on white and star embossed background, Stella!! Wonderful touch of red with the star on top of the tree and the twine! Wishing for you and family a wonderful Christmas and Happy New Year!!
Mariken said…
Wat een plaatje is dit weer, wit, met dat ene tikje rood, zo subtiel! Onwijs gaaf kaartje! En inderdaad, bloggen moet ontspannend blijven, en geen must. Kan ik wel zeggen, maar ook ik heb soms last van de druk van het bloggen, die ik mezelf opleg...Liefs!
Rhodé said…
Prachtig: wit op wit! En die drukte is zo herkenbaar! Het bloggen hoort bij mijn hobby en ik wil er daarom geen druk op leggen. Soms lukt het mij wel en soms gewoon even niet om te bloggen. En dan ga ik een paar dagen later gewoon weer lekker verder!
Kara Lynne said…
I love the white on white with the little touches of red! I hope you have a very Merry Christmas!
Audrey Pettit said…
Such a beautiful card! I love your clean and crisp designs, my friend! The white on white with the texture of the embossing and die cut is just beautiful! Love the small pop of color, too!
Wishing you and yours a very merry Christmas! And best of luck on your new job interview!
Andie Miller said…
Goodness that card is adorable - the pop of red just draws the eye! I guess that's why they call them focal points. I hope your preparations are almost complete and that you've enjoyed the time, even if it is busy. Merry Christmas and good luck with the job!
Kirsty Vittetoe said…
So clean and beautiful!